Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 I dag våkna jeg kl. 09:04 og sto opp klokka 09:17, Pcen var oppe kl. 09:18 og jeg var her på gamer kl. 09:21 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him. POTETKANON ER SYKT MORRO! Har mobilen full av videoer fra gårsdagen nå. Skal se om jeg får snekret det sammen til en film jeg legger på youtube. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det kalles en "koloni", og vi driver ikke med sånt lengre. Tja. Når de kommer til norge blir de jo sendt til brakkebyer rundt om, som skal representere et asylmottak. Det kan jo også sees på som en "koloni". Nei, det kan det absolutt ikke. For det første er det i Norge, og arrangert av nordmenn, det er ikke å stjele land/tomt fra noen andre for å plassere dem der, vi har valgt det selv. Hvis du skal sammenligne det med noe annen styggedom som vi heldigvis ikke driver med lengre kan du sammenligne det med milde og småteite versjoner av apartheid. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva heter den lille kabel tingen som er koblet til f. eks eksterne harddisker og for å koble et kamera til pcen. Den i motsatt ende av usb-en??? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg bruker USB for å koble både kamera og eksterne HDDer til pc-en.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja men den lille tingen i den andre enden av usb kabelen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja men den lille tingen i den andre enden av usb kabelen.En mini-/microusb? o_o Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) :o Søkte på google. Vet ikke helt hvilken av mini eller micro.. :wacko: Edit: Mini var det Vet noen om det går ann å få en kabel med firewire i den ene og miniusb i den andre? Endret 12. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Nei, det kan det absolutt ikke. For det første er det i Norge, og arrangert av nordmenn, det er ikke å stjele land/tomt fra noen andre for å plassere dem der, vi har valgt det selv. Hvis du skal sammenligne det med noe annen styggedom som vi heldigvis ikke driver med lengre kan du sammenligne det med milde og småteite versjoner av apartheid. Nå er det vel ikke snakk om å stjele land/tomt, er det vel? De har heller ikke noe mer rett til å oppholde seg i norge fordi de havner her, eventuelt velger å komme hit. Det blir for mange. Vet noen om det går ann å få en kabel med firewire i den ene og miniusb i den andre? En slik en? Endret 12. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Nei en med disse to Skjul og Endret 12. juli 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hele greia med å sende innvandrere til et annet land for oppbevaring er forkastelig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Morn. Fint rom lakus. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg lover herved meg selv at en dag når jeg har nok penger skal jeg også gjøre dette http://www.wimp.com/projectawesome/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Da har jeg sett Harry Potter og Mysteriekammeret med min lillesøster med norsk tale. Jeg skal følge Noldus sin straffemåte, og banke meg selv opp. Når de til og med sier "Bra du ikke knekte nesa di" Er det litt lavmæl. "Du knekte nesa di" og "nesa di knakk". Det er i hvert fall det jeg tror er riktig, så vennene til Noldus har nok rett. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det heter vel "Bra du ikke knakk nesa di" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det heter vel "Bra du ikke knakk nesa di" det er det jeg også menr. Knekte høres så feil ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "Bra du ikke knekte nesa di" blir det samme som å si "Bra du ikke kræsjte bilen din". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Beste Tetris remixen ever? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hvis du med "beste" mener "forferdelig jævlig" så ja, den aller beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå