Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him.

 

POTETKANON ER SYKT MORRO!

 

 

Har mobilen full av videoer fra gårsdagen nå. Skal se om jeg får snekret det sammen til en film jeg legger på youtube.

Lenke til kommentar
Det kalles en "koloni", og vi driver ikke med sånt lengre.

Tja. Når de kommer til norge blir de jo sendt til brakkebyer rundt om, som skal representere et asylmottak. Det kan jo også sees på som en "koloni".

Nei, det kan det absolutt ikke. For det første er det i Norge, og arrangert av nordmenn, det er ikke å stjele land/tomt fra noen andre for å plassere dem der, vi har valgt det selv. Hvis du skal sammenligne det med noe annen styggedom som vi heldigvis ikke driver med lengre kan du sammenligne det med milde og småteite versjoner av apartheid.
Lenke til kommentar
Nei, det kan det absolutt ikke. For det første er det i Norge, og arrangert av nordmenn, det er ikke å stjele land/tomt fra noen andre for å plassere dem der, vi har valgt det selv. Hvis du skal sammenligne det med noe annen styggedom som vi heldigvis ikke driver med lengre kan du sammenligne det med milde og småteite versjoner av apartheid.

Nå er det vel ikke snakk om å stjele land/tomt, er det vel? De har heller ikke noe mer rett til å oppholde seg i norge fordi de havner her, eventuelt velger å komme hit. Det blir for mange.

 

Vet noen om det går ann å få en kabel med firewire i den ene og miniusb i den andre?

En slik en?

firewire.jpg

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Da har jeg sett Harry Potter og Mysteriekammeret med min lillesøster med norsk tale. Jeg skal følge Noldus sin straffemåte, og banke meg selv opp. Når de til og med sier "Bra du ikke knekte nesa di" Er det litt lavmæl.

"Du knekte nesa di" og "nesa di knakk". Det er i hvert fall det jeg tror er riktig, så vennene til Noldus har nok rett.

 

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...