Lakus Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Penis: Jeg skriver med penis på tastaturet. Stålkontroll. B) Eller bare liten penis Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Utrolig nok begynte denne siden akkurat likt som forrige :rolleyes: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Enkelte her har mindreverdighetskomplekser og føler de må gjøre det klart at de har stor tiss. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Haha, tre sider hvor vi snakker om drugiS' lille tiss Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Realize it, and then get the f*** over it Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Enkelte her har mindreverdighetskomplekser og føler de må gjøre det klart at de har stor tiss. Og andre trenger ikke lenger bekymre seg for at noen vil spøke om tissestørrelsen hans - Nå er det fakta Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er en helt utrolig følelse å bli mobbet for en liten tiss over Internett av folk som aldri har sett meg. Over til litt hyggeligere ting: En hektisk slutt på uken. I morgen har jeg engelskfremføring og det er revyfest senere på dagen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få lest til samfunnsfagprøven på fredag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ettersom mitt svar originalt kun inneholdt penis-vitser skal jeg heller poste noe litt mer nyttig: LES NÅ! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Les i morgen også. Kan være lurt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Det er en helt utrolig følelse å bli mobbet for en liten tiss over Internett av folk som aldri har sett meg. Over til litt hyggeligere ting: En hektisk slutt på uken. I morgen har jeg engelskfremføring og det er revyfest senere på dagen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få lest til samfunnsfagprøven på fredag? Tror det er noen her som har sett deg her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal bare bli frisk (wat, Laland er syk? Nå kan Kina og USA bli venner..) og dra til Oslo imorgen jeg. Ingen lekser, innleveringer eller annen ondskap. Bare.. B) (Håper drugiS får med seg denne posten ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ettersom mitt svar originalt kun inneholdt penis-vitser skal jeg heller poste noe litt mer nyttig: LES NÅ! Nå må jeg jo skrive en engelskfremføring. Jeg skal bare bli frisk (wat, Laland er syk? Nå kan Kina og USA bli venner..) og dra til Oslo imorgen jeg. Ingen lekser, innleveringer eller annen ondskap. Bare.. B) (Håper drugiS får med seg denne posten ) Fint at du skal til Oslo, kom innom meg så jeg kan knuse trynet ditt. Eller bare besøk Foss VGS og spør etter meg der. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Skal til universitetet på åpen dag.. Og etter det er det bare å loke rundt. "Catch me if you can!" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jaja, man er bonde i Kragerø. Med alle de fine beiteomerådene og store gårdene.. Ja, eller, sånn.. ikke? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kragerø er bare noe man passerer med båten på vei til Danmark. En bakke med hus. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Kragerø er bare noe man passerer med båten på vei til Danmark. En bakke med hus. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Var da veldig omvei du skulle ta da? Det er forøvrig Jomfruland du ser da, en veldig flat og lang øy. Kragerø er en halvøy. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Haha lol, bra beskrivelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Ohh.. skjønner.. det er drugiS som er bitter på de forrige sidene's diskusjon. Der har vi det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå