Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Oh, fikk det ikke med meg før nå.

Egentlig så er det jo en fornuftig løsning på innvandringsporblemet i Norge. Så lenge de faktisk blir sendt til et bra område der nede som er styrt og organisert av norsk regjering.

Det kalles en "koloni", og vi driver ikke med sånt lengre.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan folket hjelpe meg med å finne en brukbar tv-benk? Vi skal snart flytte og i den sammenheng vil jeg gjerne kjøpe meg ny benk til, you guessed it, TV'en og resten. Vil gjerne ha en som ligner på den jeg har nå, men vil helst ha en i hvit og den må ikke være bredere enn 120cm (helst 110cm max). Legger ved et bilde så dere vet hvordan det ser ut nå.

Skjul
CIMG0003.jpg

Noe som hadde vært konge var om jeg hadde fått tak i noe som kunne lignet på to av disse i èn.

Skjul
71752_PE187379_S4.jpg

Sier ikke nei takk om noen finner noe som dette heller, da jeg gjerne vil henge opp TV'en og med senterhøyttaleren under.

Skjul
80847_PE205293_S4.JPG
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Denne har jeg, i hvit riktignok, den er kul. 2 skuffer som du kan kaste spill, filmer og kabler inni, og rom til minst 2 konsoller eller hva annet du skal ha. Ikke så altfor bred heller.

 

Edit: men det er helt jøvlig å montere, bare så det er sagt.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skjul

APPLICATION FOR PERMISSION TO DATE MY DAUGHTER


Print out and submit as per instructions at the bottom of the form.



1. Name :__________________________________________________ Date of Birth :_________________
2. Height :___________________________ Weight :_______________________ GPA :________________
3. Social Sec. #_______________________ Drivers license #______________________________________
4. Boy Scout Rank :__________________________
5. Home address :____________________________ City/ State____________________________________
6. Do you have one male and one female parent ? Yes _______ No _______
7. If no, explain :_________________________________________________________________________
8. Number of years parents married :__________________________________________________________
9. Do you own a van ?______ A truck with oversized tires ?______ A water bed ?_______
10. Do you have an earring , nose ring , belly-button ring ?______ A tattoo ?_______
(If yes to any of #9 or #10, Discontinue application and leave premises ...
11. In ten words or less, what does LATE mean to you ?___________________________________________
12. In ten words or less, what does Abstinence mean to you ?______________________________________
13. In ten words or less, what does DON\'T TOUCH MY DAUGHTER mean to you ?___________________
________________________________________________________________________________
_______
14. Church you attend :_________________________________ How often you attend :_______________
15. When would be the best time to interview your Father, Mother, And Minister ? ___________________
16. What would you want to be IF you grew up ? _______________________________________________

Answer by filling in the blanks. Please answer freely - all answers are confidential
(that I won\'t tell anyone - ever- I promise).

If I were shot, the last place on my body I would want wounded is in the __________________________

If I were beaten the last bone I would want broken is my ________________________________________
The one thing I hope this application does not ask me about is ___________________________________

When I first meet a girl, the thing I notice about her first is_______________________________________
(Note: If answer begins with T or A, discontinue and leave premises: Keeping your head low and running in
a serpentine fashion is advised. )

I SWEAR THAT THE INFORMATION SUPPLIED ABOVE IS TRUE AND CORRECT TO THE BEST OF MY KNOWLEDGE UNDER PENALTY OF: NATIVE AMERICAN ANT TORTURE, ELECTROCUTION,
CHINESE WATER TORTURE, RED HOT POKERS, DEATH, AND DISMEMBERMENT.

Signature (that means your name, moron)______________________________________________________

Thank you for your interest. Please allow 4 to 6 weeks for processing. You will be contacted in writing if
you are approved. Please do not attempt to call or write. If your application is rejected you will be
notified by two gentlemen wearing white coats and carrying a violin case.

APPLICANT\'S RIGHT THUMB PRINT IN BLOOD



Skal ta vare på den til jeg blir pappa. Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...