Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oh, fikk det ikke med meg før nå.Egentlig så er det jo en fornuftig løsning på innvandringsporblemet i Norge. Så lenge de faktisk blir sendt til et bra område der nede som er styrt og organisert av norsk regjering. Det kalles en "koloni", og vi driver ikke med sånt lengre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) En av de bedre videoene på Youtube: Endret 11. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kan folket hjelpe meg med å finne en brukbar tv-benk? Vi skal snart flytte og i den sammenheng vil jeg gjerne kjøpe meg ny benk til, you guessed it, TV'en og resten. Vil gjerne ha en som ligner på den jeg har nå, men vil helst ha en i hvit og den må ikke være bredere enn 120cm (helst 110cm max). Legger ved et bilde så dere vet hvordan det ser ut nå. Skjul Noe som hadde vært konge var om jeg hadde fått tak i noe som kunne lignet på to av disse i èn. Skjul Sier ikke nei takk om noen finner noe som dette heller, da jeg gjerne vil henge opp TV'en og med senterhøyttaleren under. Skjul Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Denne har jeg, i hvit riktignok, den er kul. 2 skuffer som du kan kaste spill, filmer og kabler inni, og rom til minst 2 konsoller eller hva annet du skal ha. Ikke så altfor bred heller. Edit: men det er helt jøvlig å montere, bare så det er sagt. Endret 11. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Lakus, hvilket Kabinnett er det du har til PCen din? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det kalles en "koloni", og vi driver ikke med sånt lengre. Tja. Når de kommer til norge blir de jo sendt til brakkebyer rundt om, som skal representere et asylmottak. Det kan jo også sees på som en "koloni". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Denne har jeg, i hvit riktignok, den er kul. 2 skuffer som du kan kaste spill, filmer og kabler inni, og rom til minst 2 konsoller eller hva annet du skal ha. Ikke så altfor bred heller. Problemet er at jeg må ha fire åpne rom og ikke skuffer. Lakus, hvilket Kabinnett er det du har til PCen din? Silverstone LC17 Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Steike, det kabinettet var fint! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.wimp.com/touchpad/ Wowow. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.ananova.com/news/story/sm_3394806.html?menu= Enda en link fra meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.wimp.com/touchpad/ Wowow. Det var stilig! Det skal jeg lage! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Skjul APPLICATION FOR PERMISSION TO DATE MY DAUGHTER Print out and submit as per instructions at the bottom of the form. 1. Name :__________________________________________________ Date of Birth :_________________2. Height :___________________________ Weight :_______________________ GPA :________________3. Social Sec. #_______________________ Drivers license #______________________________________4. Boy Scout Rank :__________________________5. Home address :____________________________ City/ State____________________________________6. Do you have one male and one female parent ? Yes _______ No _______7. If no, explain :_________________________________________________________________________8. Number of years parents married :__________________________________________________________9. Do you own a van ?______ A truck with oversized tires ?______ A water bed ?_______10. Do you have an earring , nose ring , belly-button ring ?______ A tattoo ?_______(If yes to any of #9 or #10, Discontinue application and leave premises ...11. In ten words or less, what does LATE mean to you ?___________________________________________12. In ten words or less, what does Abstinence mean to you ?______________________________________13. In ten words or less, what does DON\'T TOUCH MY DAUGHTER mean to you ?__________________________________________________________________________________________________________14. Church you attend :_________________________________ How often you attend :_______________15. When would be the best time to interview your Father, Mother, And Minister ? ___________________16. What would you want to be IF you grew up ? _______________________________________________Answer by filling in the blanks. Please answer freely - all answers are confidential(that I won\'t tell anyone - ever- I promise).If I were shot, the last place on my body I would want wounded is in the __________________________If I were beaten the last bone I would want broken is my ________________________________________The one thing I hope this application does not ask me about is ___________________________________When I first meet a girl, the thing I notice about her first is_______________________________________(Note: If answer begins with T or A, discontinue and leave premises: Keeping your head low and running ina serpentine fashion is advised. )I SWEAR THAT THE INFORMATION SUPPLIED ABOVE IS TRUE AND CORRECT TO THE BEST OF MY KNOWLEDGE UNDER PENALTY OF: NATIVE AMERICAN ANT TORTURE, ELECTROCUTION,CHINESE WATER TORTURE, RED HOT POKERS, DEATH, AND DISMEMBERMENT.Signature (that means your name, moron)______________________________________________________Thank you for your interest. Please allow 4 to 6 weeks for processing. You will be contacted in writing ifyou are approved. Please do not attempt to call or write. If your application is rejected you will benotified by two gentlemen wearing white coats and carrying a violin case.APPLICANT\'S RIGHT THUMB PRINT IN BLOOD Skal ta vare på den til jeg blir pappa. Endret 11. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://www.wimp.com/touchpad/ Wowow. Må kassa være så stor? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Størrelsen på kassen kommer an på hvor stor touchpad du vil ha. Så er vel ikke et must at den er så stor nei. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Må si jeg ble litt rør av denne i grunn Var bare noe vakkert over hele "serien" http://www.wimp.com/bizarrenature/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sykt. Jeg ble nettopp ferdig med å se akkurat den videoen. Ellers har jeg endelig blitt ferdig med YouTube filmen min. Stooor produksjonsverdi. (Hvor er egentlig tråden for å drive med showoff av nerdebule? ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 "Plakaten var så fin at jeg tok den med hjem" Koslig rom du har. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skulle lagd en sånn video jeg også, hadde jeg bare ikke hatt så forbannet lite rom.. :-/ Mye moro der, liker spesielt hvordan høytallerne krymper tv'n! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg kan sikkert lage en video som det til uka og. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skulle lagd en sånn video jeg også, hadde jeg bare ikke hatt så forbannet lite rom.. :-/ Mye moro der, liker spesielt hvordan høytallerne krymper tv'n! kaller du det tv... Søstra har større tv enn det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå