Nøtte Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Gjør som nøtte! Sett på trance. Lag chili con carne, appelsin og fennikel marmelade, sjokoladefudge med fryetørkede jordbær, bringebær sirup og blåbær sirup pluss en demi glace:) Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Alle MJ fans bør se på NRK1 nå Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jubileumskonserten hans fra New York i 2002, riktignok en forkortet versjon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oh, man. Hvorfor har jeg ikke sett The Man From Earth tidligere? Fantastisk film. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ah, fy eff, så epic Alt Lys Har Svunnet Hen er! http://open.spotify.com/track/0YUUg3UsZcBRzBK0IctG2r Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva mener folket om dette? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Litt old, men det er uansett absurd og rart^^ Ja vi har et "innvandringsproblem"... men wat liksom. Endret 11. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oh, fikk det ikke med meg før nå. Egentlig så er det jo en fornuftig løsning på innvandringsporblemet i Norge. Så lenge de faktisk blir sendt til et bra område der nede som er styrt og organisert av norsk regjering. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 det som skremmer meg mest er at folk er så uvitende at de faktisk stemmer frp, ikke det at de er et useriøst parti.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det som skremmer meg mest er folk som oppfører seg som en sauegjeng. Følger alt som regjeringen mener er 'bra'. Vi blir lært opp at slik og så der fungerer ting. Få løsriver seg og tenker selv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Oh, man. Hvorfor har jeg ikke sett The Man From Earth tidligere? Fantastisk film. Preach, brother! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jeg syntes ikke regjeringen vi har i dag er bra, langt i fra mye kan vært bedre.. men jeg tror også det ikke hadde blitt noe bedre med frp Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har ikke satt meg helt inn i det, men synes det virker rart. De får jo liksom ikke noe mulighet til å gjøre noe videre i livet sitt da? Er jo sikkert mange som lever sånn i Norge og, men da er det vel en mulighet for å komme ut og få jobb en gang hvis man virkelig vill? Og det vil jo fortsatt være kostnader for norge å ha noe sånt der nede... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Har ikke satt meg helt inn i det, men synes det virker rart. De får jo liksom ikke noe mulighet til å gjøre noe videre i livet sitt da? Er jo sikkert mange som lever sånn i Norge og, men da er det vel en mulighet for å komme ut og få jobb en gang hvis man virkelig vill? Og det vil jo fortsatt være kostnader for norge å ha noe sånt der nede... Siden alt for mange som flykter til norge velger å bli kriminelle, blir det jo veldig problematisk å ta alle inn. Noe må gjøres. Dette er et av få forslag som er en løsning på det. Selv om det kanskje ikke er den beste løsningen. Tja, jeg vet ikke. Er så mye som må stemme for at det skal bli bra. En ting er sikkert, vi kan ikke ta inn alt som er. Alt i alt er dette utsagn som brukes for å vinne stemmer til valget. Ingenting av dette blir holdt uansett. Du kan stemme på hvem du vil, få forandringer blir gjort. Endret 11. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jepp.. må vel "ofre" noe for og kunne ha det så bra som vi har også.. Siden alt for mange som flykter til norge velger å bli kriminelle En annen debatt, tror dere folk har "kriminelle gener", mener tror dere folk er født kriminelle eller er det miljøet og lignende som påvirker om man blir en engel eller djevel ? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Om man blir rebell eller ikke kommer vel an på oppveksten man har. Hvilke forbilder og hvem man menger seg med. Vanker man i feil miljø har det lett for at man tar etter det. Ikke alle ender opp dårlig selv om de vanker i feil miljø, men veldig mange gjør det. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Drizzt spill in the making Legend of Drizzt (PC) Endret 11. juli 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hva mener folket om dette? Synes det er et veldig godt forslag Det stopper i det minste smugling og kriminelle på en slags måte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da har jeg sett Harry Potter og Mysteriekammeret med min lillesøster med norsk tale. Jeg skal følge Noldus sin straffemåte, og banke meg selv opp. Når de til og med sier "Bra du ikke knekte nesa di" Er det litt lavmæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå