Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 I luv it Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg òg. Også elsker jeg denne t-skjorten: clicky. Endret 11. juli 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 I dag fikk jeg skaffet sovemedisin. Kanskje jeg klarer å sove lenger enn 2 timer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg laster nå opp en video til YouTube. Er jeg kul? Bare 1:30 time igjen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Artig film. Du lurte på om jeg er syk? Begynner å bli frisk egentlig, hoster bare opp litt slim nå og da. Vet ikke hvorfor jeg ikke kan sove mer enn et par timer om gangen. De tre siste dagene har jeg stått opp og lagt meg igjen 3-4 ganger hver morgen. Legger meg i firetiden om morran og våkner seks, åtte, ti osv. Skikkelig irriterende. *whine* For å si noe positivt så kjøpte jeg meg ny joggebukse, marshmallows, 5-56 til den knirkende stolen min også har jeg spist taco. Nam ;D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg òg. Også elsker jeg denne t-skjorten: clicky. de bruker så laaaaaang tid på å levere! bestilte 2 skjorter der for en stund siden, har ikke fått de enda. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 fikk lyst på denne jeg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Alle vet jo at det kun er den heftige "wolf" genseren som skal kjøpes. Edit: Jeg fant, jeg fant. http://www.birkoph.com/Wolf_tshirt.htm Vært postet her før tho. Endret 11. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg har nettopp fått de dårligste nyhetene siden jeg fikk beskjed om at Alex hadde tatt selvmord. En av de beste barndomsvennene mine har vært i en bilulykke i London. Han har flere knekte/knuste ribben, en punktert lunge, han har vært bevisstløs siden ulykken (jeg antar de kaller det koma) og tilstanden hans er kritisk og ganske ustabil. Vi vet ikke om han overlever natten en gang, og jeg får ikke vite mer før i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Er den virkelig, eller er det bare en fleip? T-skjorta altså. Synd å høre Eplefe. Endret 11. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sadfez har fått lite søvn da, var vel en stund siden du skrev at du var syk... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Sadfez har fått lite søvn da, var vel en stund siden du skrev at du var syk... Ja, men er trøtt som juling når jeg legger meg. Likevel våkner jeg opp etter kort tid. Helt på trynet. =P Jonas. Genseren/t-skjorta er for real, kommentarene er det værre med. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Genseren er for stygg til å være kul. Jeg skal finne igjen min turkise med regnebuen på. Og med teksten "I hate everyone" over regnbuen igjen. Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Genialt perle-stuff, Eplefe. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da var jeg ferdig etter en himmelsk lang 4 timers vakt på jobb... Jobben gikk helt som forventet i dag Det spennende startet på hjemturen. Eller spennende og spennende men for oss mer årvåkne så oppdager man litt mer enn det andre gjør. Til å begynne med så har jeg sett de største og nest største naturlige pupper som er i Norge i hvertfall. "Herlighetene" er eid av 2 stk venninner som skulle på en annen buss enn meg. Men de var huge! Sjåføren vår på bussen så ut som om han var en skikkelig hippie Vi kjørte også forbi en bil med 5 mørkhudede som alle satt og snakket i mobiltelefonen sin, inklusive sjåfør. Litt etterpå så tror jeg at verdens største nerd kom inn på bussen Han hadde noen skikkelig tegneserie feite briller og hadde vært å handlet 2 stk battlestargalaktica på Outland i Oslo. Sikkert collectors edition tenker jeg. Han satt og nistirret på den mest perfekte "neger" rumpa jeg har sett! (Joda jeg tittet jeg og) Forøvrig så var oslo s fylt til randen med narkomane i dag. (Årsmøte anyone?) Så i hvertfall 5 handler pågang... Og sist men ikke minst. Om man parrer en inder og amerikaner får man indianere da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Genialt perle-stuff, Eplefe.Tusen takk. (:Skal fortsette å perle litt når jeg kommer til meg selv igjen. Først skal jeg bare legge meg nedpå litt og prøve å tømme hodet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him. POTETKANON ER SYKT MORRO! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Da er vi hjemme fra jobb. Hva skal vi gjøre nå? Er syk, men det skitter vi i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå