Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig film.

Du lurte på om jeg er syk? Begynner å bli frisk egentlig, hoster bare opp litt slim nå og da.

Vet ikke hvorfor jeg ikke kan sove mer enn et par timer om gangen. De tre siste dagene har jeg stått opp og lagt meg igjen 3-4 ganger hver morgen. Legger meg i firetiden om morran og våkner seks, åtte, ti osv. Skikkelig irriterende.

 

*whine*

 

For å si noe positivt så kjøpte jeg meg ny joggebukse, marshmallows, 5-56 til den knirkende stolen min også har jeg spist taco. Nam ;D

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått de dårligste nyhetene siden jeg fikk beskjed om at Alex hadde tatt selvmord. En av de beste barndomsvennene mine har vært i en bilulykke i London. Han har flere knekte/knuste ribben, en punktert lunge, han har vært bevisstløs siden ulykken (jeg antar de kaller det koma) og tilstanden hans er kritisk og ganske ustabil. Vi vet ikke om han overlever natten en gang, og jeg får ikke vite mer før i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Genseren er for stygg til å være kul.

 

Jeg skal finne igjen min turkise med regnebuen på. Og med teksten "I hate everyone" over regnbuen igjen.

 

Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig etter en himmelsk lang 4 timers vakt på jobb...

Jobben gikk helt som forventet i dag :)

Det spennende startet på hjemturen.

Eller spennende og spennende men for oss mer årvåkne så oppdager man litt mer enn det andre gjør.

Til å begynne med så har jeg sett de største og nest største naturlige pupper som er i Norge i hvertfall.

"Herlighetene" er eid av 2 stk venninner som skulle på en annen buss enn meg. Men de var huge!

Sjåføren vår på bussen så ut som om han var en skikkelig hippie :p

Vi kjørte også forbi en bil med 5 mørkhudede som alle satt og snakket i mobiltelefonen sin, inklusive sjåfør.

Litt etterpå så tror jeg at verdens største nerd kom inn på bussen :) Han hadde noen skikkelig tegneserie feite briller og hadde vært å handlet 2 stk battlestargalaktica på Outland i Oslo. Sikkert collectors edition tenker jeg.

Han satt og nistirret på den mest perfekte "neger" rumpa jeg har sett! (Joda jeg tittet jeg og)

Forøvrig så var oslo s fylt til randen med narkomane i dag. (Årsmøte anyone?)

Så i hvertfall 5 handler pågang...

 

Og sist men ikke minst.

Om man parrer en inder og amerikaner får man indianere da?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nå skal jeg straks ut å skyte med min svogers potetkanon. I en alder av 41 finner fyren ut at han skal lage seg en slik. I love him.

 

POTETKANON ER SYKT MORRO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...