Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hey.. Zeromancer har ny plate på spotify. Elsk.
Velkommen etter. Sinners International kom i februar. Meg og Zealuu så dem live. <3

 

Har visst ikke fått det med meg.. Likte bedre ZZYZX en den nye.

Lenke til kommentar
Er det noen som har UT3 eller HoN som vil spille med meg?

Jeg har ikke orket å aktivere beta-koden. Syntes ikke spillet ser ut som noe for meg. Burde jeg alikevel?

 

Hvilket spill?

HoN

 

Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

 

Om du vil vite om du har ADHD, pass på at du går til en kyndig lege som faktisk kan gi deg et ordentlig svar, fremfor å prøve å selvdiognisere deg selv som brorparten av folk som hevder de har aspergers og lignende på nett, ettersom dette fungerer veldig dårlig, og er veldig dumt.

Jeg har blitt diagnosert av en lege, alikevel sa du att jeg ikke hadde det :-P

Lenke til kommentar
Du er på vei til å fortelle meg hvor jeg kan kjøpe en komplett utgave av The Witcher, det skjer ^_^

 

Det du ser etter er The Witcher: Enhanced Edition. De aller fleste butikker med et litt over middels spillutvalg selger The Witcher: Enhanced Edition; det står f.eks. på PlayCom, Galleriet (Bergen). Ellers har de det på diverse internasjonale nettbutikker som Play.com. Hvis du ikke har noe i mot å laste ned litt, kan du forsåvidt kjøpe den gamle Witcher-utgaven, om du finner den, og helt kostnadsfritt laste ned det ekstra innholdet og massive forbedringene som tilsammen utgjør Enhanced Edition - CD Projekt mente at de som allerede hadde betalt for spillet deres (yours truly inkludert), ikke skulle behøve å betale igjen for å spille det slik de mener det bør spilles. Fungerte helt smertefritt da jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Du er på vei til å fortelle meg hvor jeg kan kjøpe en komplett utgave av The Witcher, det skjer ^_^

 

Det du ser etter er The Witcher: Enhanced Edition. De aller fleste butikker med et litt over middels spillutvalg selger The Witcher: Enhanced Edition; det står f.eks. på PlayCom, Galleriet (Bergen). Ellers har de det på diverse internasjonale nettbutikker som Play.com. Hvis du ikke har noe i mot å laste ned litt, kan du forsåvidt kjøpe den gamle Witcher-utgaven, om du finner den, og helt kostnadsfritt laste ned det ekstra innholdet og massive forbedringene som tilsammen utgjør Enhanced Edition - CD Projekt mente at de som allerede hadde betalt for spillet deres (yours truly inkludert), ikke skulle behøve å betale igjen for å spille det slik de mener det bør spilles. Fungerte helt smertefritt da jeg gjorde det.

 

Hei hei, takk for tipset! Bestilt fra play.com nuh.

For jeg regner med at det er så bra som alle sier?

Lenke til kommentar

You lost me at "nye generasjonen av klassiske"" og "isometriske" B)

 

Har veldig liten erfaring med slike RPG'er, og derfor gleder jeg meg. Nå som jeg blåste en slik sum på pc må jeg jaggu bruke den.

 

shampoo, takk for link og svar!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...