Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men han vil heller dø der og da enn å ta de andre konsekvensene. Action funker veldig bra uten grafisk vold. Nei, Watchmen er ikke en actionfilm i det hele tatt, den har bare mange actionscener. Men filmens handling og poenger ligger langt unna slossescenene.

Mener du virkelig at... TF2 hadde vært like awesome hvis folk ikke splatta når man skyter dem med bazooka? Seriøst?

Ja, jeg spiller den sensurerte versjonen, å jeg elsker det :lol:

 

 

God morgen btw.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Hehe ok. Jeg opplever ofte at brettene blir for små fordi bildet krever mer detaljer enn det brettene klarer å gi.

 

Perlet en ganske fin Batman-logo på jobben for en stund siden, men fordi den har bare "myke kanter" ble det veldig mye frem og til bake. Gamle 8-bits helter har jo en fordel for de har jo skarpe kanter allerede hehe.

Hvis du kjøper de blanke brettene kan de settes sammen. Meg og Marta har store planer om å perle et brett fra Super Mario Bros. sammenhengende, med bakke og himmel og hinder og sånn neste sommer. Vegg-størrelse. :p
Lenke til kommentar
Er det noen som har UT3 eller HoN som vil spille med meg?

Jeg har ikke orket å aktivere beta-koden. Syntes ikke spillet ser ut som noe for meg. Burde jeg alikevel?

 

Hehe ok. Jeg opplever ofte at brettene blir for små fordi bildet krever mer detaljer enn det brettene klarer å gi.

 

Perlet en ganske fin Batman-logo på jobben for en stund siden, men fordi den har bare "myke kanter" ble det veldig mye frem og til bake. Gamle 8-bits helter har jo en fordel for de har jo skarpe kanter allerede hehe.

Hvis du kjøper de blanke brettene kan de settes sammen. Meg og Marta har store planer om å perle et brett fra Super Mario Bros. sammenhengende, med bakke og himmel og hinder og sånn neste sommer. Vegg-størrelse. :p

Det tror jeg har sett på nettet en gang. Perling er awesome btw.

Lenke til kommentar
Hehe ok. Jeg opplever ofte at brettene blir for små fordi bildet krever mer detaljer enn det brettene klarer å gi.

 

Perlet en ganske fin Batman-logo på jobben for en stund siden, men fordi den har bare "myke kanter" ble det veldig mye frem og til bake. Gamle 8-bits helter har jo en fordel for de har jo skarpe kanter allerede hehe.

Hvis du kjøper de blanke brettene kan de settes sammen. Meg og Marta har store planer om å perle et brett fra Super Mario Bros. sammenhengende, med bakke og himmel og hinder og sånn neste sommer. Vegg-størrelse. :p

 

Jeg har ikke akkurat tålmodigheten eller lysten til å bruke masse penger på slikt. Men når Ullensaker kommune betaler perlene og timelønna mi samtidig kjenner jeg at det er veldig greit :p

 

Høres ut som et spennende prosjekt! Jeg er glad jeg slipper å stryke det! Hater å stryke store perlebrett. Blir aldri jevnt og det er alltid noen få som ikke setter seg fast, mens andre setter seg for godt fast. Herlig å se trynet på en unge når perlebrettet han hadde brukt 30 minuter på faller sammen foran øynene hans :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Er det noen som har UT3 eller HoN som vil spille med meg?

Jeg har ikke orket å aktivere beta-koden. Syntes ikke spillet ser ut som noe for meg. Burde jeg alikevel?

 

Hvilket spill?

Lenke til kommentar
Hehe, det høres ut som en plan. Hvor skal dere gjøre av det underveis, og hvor skal dere ha det når det er ferdig?
Vi skal ha det i kjelleren i blokken min, i hobbyrommet, der får det garantert være i fred, og når det er ferdig har jeg store planer om å montere det på veggen min og eventuelt ta det med meg når jeg flytter. : P
Lenke til kommentar
Hehe, det høres ut som en plan. Hvor skal dere gjøre av det underveis, og hvor skal dere ha det når det er ferdig?
Vi skal ha det i kjelleren i blokken min, i hobbyrommet, der får det garantert være i fred, og når det er ferdig har jeg store planer om å montere det på veggen min og eventuelt ta det med meg når jeg flytter. : P

 

Ok. Høres unektelig ut som et spennende prosjekt!

 

 

Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

Lenke til kommentar
Hey.. Zeromancer har ny plate på spotify. Elsk.
Velkommen etter. Sinners International kom i februar. Meg og Zealuu så dem live. <3
Hehe, det høres ut som en plan. Hvor skal dere gjøre av det underveis, og hvor skal dere ha det når det er ferdig?
Vi skal ha det i kjelleren i blokken min, i hobbyrommet, der får det garantert være i fred, og når det er ferdig har jeg store planer om å montere det på veggen min og eventuelt ta det med meg når jeg flytter. : P

 

Ok. Høres unektelig ut som et spennende prosjekt!

 

 

Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

Gleder meg til å komme i gang nå. :D
Lenke til kommentar
Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

 

Om du vil vite om du har ADHD, pass på at du går til en kyndig lege som faktisk kan gi deg et ordentlig svar, fremfor å prøve å selvdiognisere deg selv som brorparten av folk som hevder de har aspergers og lignende på nett, ettersom dette fungerer veldig dårlig, og er veldig dumt.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

 

Om du vil vite om du har ADHD, pass på at du går til en kyndig lege som faktisk kan gi deg et ordentlig svar, fremfor å prøve å selvdiognisere deg selv som brorparten av folk som hevder de har aspergers og lignende på nett, ettersom dette fungerer veldig dårlig, og er veldig dumt.

 

Agreed

Lenke til kommentar
Jeg vurderer om jeg skal gå i gang med en utredning for om jeg har ADHD. Usikker på om det er noen vits i til å begynne med, og enda mer usikker på om jeg vil vite svaret.

 

Om du vil vite om du har ADHD, pass på at du går til en kyndig lege som faktisk kan gi deg et ordentlig svar, fremfor å prøve å selvdiognisere deg selv som brorparten av folk som hevder de har aspergers og lignende på nett, ettersom dette fungerer veldig dårlig, og er veldig dumt.

 

Legen sier jo ikke noe slikt, jeg henvender meg først til han for å få whatchamaycallit for å gå videre til BUP og så tar de saken videre. Jeg har ikke diagnosert noen ting, jeg bare vet at jeg har en del tendenser som stemmer godt overens med adhd.

 

Men uansett, jeg gidder ikke ha en det-er-så-synd-på-meg snakkis her nå, så jeg legger ballen død.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den fullstendige versjonen av The Witcher? Med tilleggspakke og alt det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...