Laland Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 God natt til dere andre som ikke har lagt dere enda. :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) God Natt. Blir How I met your mother og brødskiver på meg snart. Så blir det sengen. Endret 11. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jay, første melding after sleep! Spiller Viking: Battle for Asgard. morsomt spill, faktisk, og nå sitter jeg ikke lenger fast der jeg satt fast for ett år siden. Føles forbannna herlig, og det er lenge lenge siden jeg hadde denne følelsen av å endelig greie noe jeg ikke gadd å prøve mer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg og Marta klatret nettopp ut av sengen min, så nå blir det kaffe og dusj og så vandre til flybussen med henne. : < Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvis du syns det er så trist, hvorfor bruker du den siste tiden sammen med henne på å sitte her på forumet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvis du syns det er så trist, hvorfor bruker du den siste tiden sammen med henne på å sitte her på forumet? Bruker jo ikke tiden på det. Et innlegg er ikke så ille. Nå må jeg (og hun) få på oss fillene og komme oss av gårde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg bare drar deg i kjeden som det heter på nynorsk. digg med frokost. Litt sterk kaffe, The Swords ultimate hardrockalbum Gods of the Earth på stereoen og ymse typer kjeks med brunost etter et par skiver med ferskt brød. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Gratis spill jeg MÅ eller burde laste ned? Har HL2: DM, Trackmania og Frets on Fire. BZFlag!!! Treig??? Neida......... Endret 11. juli 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Meg og Marta hadde det kjekt med HAMA-perler i løpet av uken. Hun lagde et sett med bordbrikker til broren sin, jeg gjorde dette. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De der var rett og slett awesome. Eneste som kunne vært kulere hadde vært en Companion Cube eller Chuck Norris. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nice! Hva slags brett har du brukt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De der var rett og slett awesome. Eneste som kunne vært kulere hadde vært en Companion Cube eller Chuck Norris.CC coming up. Trengte noe å perle nå når jeg er ferdig med blomzten uansett. Bamsen min er jo put on hold (hvorfor finnes det ikke noen fine, myke, grå stofftyper? :<).Nice! Hva slags brett har du brukt? Et firkantet et som er 30*30 pinner, tror jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det var litt awsome ja! Liker ikke mange retrospill men mario er awsome. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Skal til en plass som heter Stryn nå. Er 22 mil unna, men har med PC'en! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Du burde, eller lese en grammatikkbok. Du burde egentlig ikke rette på folk. Jeg har ikke så mange skrivefeil jeg da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Setningsoppbyggingen der var ganske dårlig, da. "Har jeg så mange skrivefeil, da?" hadde vært mer korrekt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nice! Hva slags brett har du brukt? Et firkantet et som er 30*30 pinner, tror jeg. Hehe ok. Jeg opplever ofte at brettene blir for små fordi bildet krever mer detaljer enn det brettene klarer å gi. Perlet en ganske fin Batman-logo på jobben for en stund siden, men fordi den har bare "myke kanter" ble det veldig mye frem og til bake. Gamle 8-bits helter har jo en fordel for de har jo skarpe kanter allerede hehe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Setningsoppbyggingen der var ganske dårlig, da. "Har jeg så mange skrivefeil, da?" hadde vært mer korrekt. Setningsoppbygging har aldri vært min gode side. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nå skal jeg steke pizza til frokost og ta meg en god morgen-røyk og så skal jeg spille Final Fantasy VII til ballene mine detter av. Noe de forresten holder på å gjøre pga mangel av SG-jenter (hm, hm). Setningsbygging på nett? Hørt noe så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå