Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit. Jeg utfordrer deg til å se alle sesongene av Hannah Montana på norsk.

 

Jeg hadde gitt meg allerede..

 

Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd.

 

Og en dag mindre til jeg blir vant til at G15 krever jobbing for å få shift til å funke.

 

:o Nå skal jeg til å kjøpe meg et G15 snart! :lol:

Lenke til kommentar

Stilig tastatur, men jeg er ikke overvettes imponert over selve tastene. Som nevnt blir jeg ikke vant til shift-knappen og makrotastene sitter litt for langt unna til at de egentlig funker særlig godt i kampens hete. Men det har en herlig lyd (passe myk og lav) og tastenes motstand er veldig god, selv om jeg syns de synker litt vel mye ned i tastaturet.

LCD-displayet er fint å ha, faktisk.

 

Men noe av dette kan skyldes en litt jall sittestilling on my behalf.

Lenke til kommentar
Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd.

Likte du Watchmen? Syntes personlig den var helt grei. Karakterene var tøffe og actionen var råbra, men følte at hele filmen var en samling av uavhengige hendelser med de forskjellige karakterene, rett og slett en gigantisk haug av fanservice.

 

Jammen... pokemon er da for småbarn =U

Men det har ingenting å si når noen av de beste minnene fra barndommen er knytten til pokemon. ;)

Greit nok å rewatche det man har sett som ung, men å se lenger enn dit nostalgien rekker er litt... retarded ^^

 

Jeg føler denne tråden har en tendens til å dø med en gang jeg tar på den -_-'

Oh wait, dere bruker bare lang tid på å skrive. yay

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Likte du Watchmen? Syntes personlig den var helt grei. Karakterene var tøffe og actionen var råbra, men følte at hele filmen var en samling av uavhengige hendelser med de forskjellige karakterene, rett og slett en gigantisk haug av fanservice.

 

Vel, jeg syns filmen fungerte utmerket. Masse smådetaljer å plukke opp for oss som har lest boka, og historien ble tatt godt vare på - slutten er faktisk hakket bedre enn i boka, selv om jeg er uenig i premisset de bruker både i filmen og i boka.

De uavhengige hendelsene er jo ganske sammenhengende syns nå jeg - viste karakterenes relasjoner til hverandre og gjorde også en god jobb i å vise hvor lite fungerende hele superhelt-tankesettet er i virkeligheten, noe som var poenget til Alan Moore når han skrev historien første gangen.

 

Dessuten syns jeg det var utrolig mye godt skuespill - og det er ekstra hyggelig i en film hvor det er ingen store stjerner i hovedroller.

 

noe som overrasket meg og som egentlig skuffet meg litt var hvor voldelig den var - hakket for grafisk.

 

Og til slutt må jeg bare rose filmen fordi Dr. Manhattan går naken.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...