Lakus Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du snoket på Facebooken min? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ah det forklarer saken. Nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte den litt etter at den kom ut for 4-5000, men bare nesten. Jeg kjøpe min på releasen for 6k Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Oi du er jo utrolig flink til å tegne Lakus. To tomler til deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Har du snoket på Facebooken min? Jeg har snoket på Facebooken din mange ganger. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå skal jeg snoke på fjesboka til Lakus. *ninja smiley* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 "Tegninger 99% gamle" eller noe heter albumet. Hvor sykt fett er ikke det bilde der? Tatt av MEG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg er ganske hardcore. Episode 120 av Pokémon snurres igang just nu, akkompagnert av tidenes lengste og mest "happy" intro. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jammen... pokemon er da for småbarn =U Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Pøh. En maraton med over 500 episoder er en utfordring. Showet som sees er irreleveant. Pluss at jeg kan alle de 251 første utenat. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Greit. Jeg utfordrer deg til å se alle sesongene av Hannah Montana på norsk. Endret 10. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er 16 nå og må innrømme at jeg er fortsatt ganske svak for pokemon :rolleyes: Utrolig bra konsept.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd. Og en dag mindre til jeg blir vant til at G15 krever jobbing for å få shift til å funke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Greit. Jeg utfordrer deg til å se alle sesongene av Hannah Montana på norsk. Jeg hadde gitt meg allerede.. Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd. Og en dag mindre til jeg blir vant til at G15 krever jobbing for å få shift til å funke. :o Nå skal jeg til å kjøpe meg et G15 snart! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jammen... pokemon er da for småbarn =U Men det har ingenting å si når noen av de beste minnene fra barndommen er knytten til pokemon. @Laland: Da har du vel akurat startet på sesong 3, det har den beste åpningen nest etter sesong 1. Selv ser jeg nå på episode 583. Endret 10. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Stilig tastatur, men jeg er ikke overvettes imponert over selve tastene. Som nevnt blir jeg ikke vant til shift-knappen og makrotastene sitter litt for langt unna til at de egentlig funker særlig godt i kampens hete. Men det har en herlig lyd (passe myk og lav) og tastenes motstand er veldig god, selv om jeg syns de synker litt vel mye ned i tastaturet. LCD-displayet er fint å ha, faktisk. Men noe av dette kan skyldes en litt jall sittestilling on my behalf. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd. Likte du Watchmen? Syntes personlig den var helt grei. Karakterene var tøffe og actionen var råbra, men følte at hele filmen var en samling av uavhengige hendelser med de forskjellige karakterene, rett og slett en gigantisk haug av fanservice. Jammen... pokemon er da for småbarn =U Men det har ingenting å si når noen av de beste minnene fra barndommen er knytten til pokemon. Greit nok å rewatche det man har sett som ung, men å se lenger enn dit nostalgien rekker er litt... retarded ^^ Jeg føler denne tråden har en tendens til å dø med en gang jeg tar på den -_-' Oh wait, dere bruker bare lang tid på å skrive. yay Endret 10. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Synes du det altså? Da er vi uenig. Jeg synes det var litt morsomt jeg, og når jeg hadde sett en 200+ episoder (som var ca det jeg husket fra barndommen) syntes jeg det var like greit å bare se resten også. Edit: Det går ikke så fort når man gjør 4-5 ting samtidig. Endret 10. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Likte du Watchmen? Syntes personlig den var helt grei. Karakterene var tøffe og actionen var råbra, men følte at hele filmen var en samling av uavhengige hendelser med de forskjellige karakterene, rett og slett en gigantisk haug av fanservice. Vel, jeg syns filmen fungerte utmerket. Masse smådetaljer å plukke opp for oss som har lest boka, og historien ble tatt godt vare på - slutten er faktisk hakket bedre enn i boka, selv om jeg er uenig i premisset de bruker både i filmen og i boka. De uavhengige hendelsene er jo ganske sammenhengende syns nå jeg - viste karakterenes relasjoner til hverandre og gjorde også en god jobb i å vise hvor lite fungerende hele superhelt-tankesettet er i virkeligheten, noe som var poenget til Alan Moore når han skrev historien første gangen. Dessuten syns jeg det var utrolig mye godt skuespill - og det er ekstra hyggelig i en film hvor det er ingen store stjerner i hovedroller. noe som overrasket meg og som egentlig skuffet meg litt var hvor voldelig den var - hakket for grafisk. Og til slutt må jeg bare rose filmen fordi Dr. Manhattan går naken. Endret 10. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Greit. Jeg utfordrer deg til å se alle sesongene av Hannah Montana på norsk. Oh, burn! Da er det snart èn dag mindre til Watchmen kommer på dvd. Og en dag mindre til jeg blir vant til at G15 krever jobbing for å få shift til å funke. Du har selvfølgelig lest Watchmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå