Vaenas Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Morsomt. Tror du ikke at jeg har gjort det. Jeg fant løsningen selv etter flere måneder med leting. Hvor jeg først spørte her. Svaret ligger i det at ruteren gir en Nat 3 uansett. Nat 2 kan vi ikke få med ruteren vi har, derfor må jeg åpne opp xboxen gjennom DMZ som jeg igjen ikke kan gjøre fordi ruteren ikke har støtte for DMZ på kun en portal. Dermed sitter jeg igjen med at jeg må ha Nat 3 til jeg flytter ut av huset om litt under et år. Har Xboxen en DeMilititarized Zone? Den kan få det. Hvis du på hoved ruteren velger at xboxen skal gå utenom sikkerhetsprotokollene på ruteren så kan xboxen gjøre som den vil og jeg får da nat 1. Poenget er at Nat 2 og 3 kan ikke kommunisere bra med hverandre, som er grunnen til at ikke alle kan hoste for at jeg kan være med på Gow2 kamper osv. Også fører det til mer lag. Men ruteren har ikke støtte for dmz på enkelteneheter, derfor må jeg vente til jeg flytter ut med at jeg kan være sikret at jeg slipper problemer med dmz. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kjeder meg noe inderlig. http://open.spotify.com/track/79evqIBsD7KDeHW7zLWKNQ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har endelig fiunnet den sangen jeg har hatt på huet i flere år. Røyksopp sin "So Easy" fra Melody A.M. albumet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Denne gjør meg glad:) Jeg glemmer at håret ser ut som et helvette og de på jobben liker meg ikke Musikk er til for å glemme sånne ting og leve seg inn i sin egen lille verden... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 YES! Andre hører også på den *moahahaha* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg hører på den fordi jeg er: Gikk alle å la seg sammtidig? Endret 9. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 OMG! ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz.... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm takk for tipset HCG går å gjør det nå jeg... vi ses i morra da gutter menn damer og jenter! Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har tenkt til å skaffe meg noen av Monkey Island spillene (har hørt så mye bra om dem) men etter å ha sett på bilder fra de to første ble det litt for dårlig grafikk for meg. Nummer tre derimot har en slags tegneseriegrafikk som holder seg godt, og jeg lurer på: Må man/burde man ha spilt de to første spillene for å spille nummer tre, eller kan man bare hoppe rett inn i spillet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Man kan spille NR.1 og 2 å droppe NR.3. Edit: Grafikken har ingenting å si. Endret 9. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg mente det omvendt Droppe 1 og 2, og spille nr. 3 Edit: Har lest gjennom plotet til spill 1 og 2 på wikipedia. Enda en edit: Burde jeg prøve å ikke tenke på den elendige grafikken og spille nummer en og to? (Er ganske vanskelig å spille spill med totalt utdatert grafikk hvis du ikke har spilt dem før og har minner.) Endret 9. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har vært på kino og sett Hangover. Den var fun, anbefales. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har vært ute og kjørt med en skikkelig dårlig skutersjåfør. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg sitter og hører på Aqua. Har fått denne på hodet -_- http://open.spotify.com/track/0TYqlWJ2XOrgLiurkcWn98 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Denne presterte jeg å få på hodet tidligere idag. Win? Ja? http://open.spotify.com/track/56MTkDNqfeHHzawflSzdj0 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ikke mye action på forumet for tiden. Hvor er alle sammen? ;o Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 http://open.spotify.com/track/5CACDLsdrOunmxCdVKAbYy Høyner med denne. Hadde denne i hodet et par dager -_- Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg spiller monkey island 1 nå. Jeg tror jeg har blitt litt småforelsket i musikken Satser på at spillet er bra! (Første gang jeg spiller et ordentlig retro-spill.) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Aldri spilt monkey island. Lurer på om jeg noen gang kommer til å gjøre det. Sett to sesonger med chuck. Noen som har en tvserie eller en film å anbefale? Edit: Nei vel, da får jeg se på Crank 2. Endret 9. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå