Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morsomt. Tror du ikke at jeg har gjort det. Jeg fant løsningen selv etter flere måneder med leting. Hvor jeg først spørte her. Svaret ligger i det at ruteren gir en Nat 3 uansett. Nat 2 kan vi ikke få med ruteren vi har, derfor må jeg åpne opp xboxen gjennom DMZ som jeg igjen ikke kan gjøre fordi ruteren ikke har støtte for DMZ på kun en portal. Dermed sitter jeg igjen med at jeg må ha Nat 3 til jeg flytter ut av huset om litt under et år.

Har Xboxen en DeMilititarized Zone?

 

Den kan få det. Hvis du på hoved ruteren velger at xboxen skal gå utenom sikkerhetsprotokollene på ruteren så kan xboxen gjøre som den vil og jeg får da nat 1. Poenget er at Nat 2 og 3 kan ikke kommunisere bra med hverandre, som er grunnen til at ikke alle kan hoste for at jeg kan være med på Gow2 kamper osv. Også fører det til mer lag. Men ruteren har ikke støtte for dmz på enkelteneheter, derfor må jeg vente til jeg flytter ut med at jeg kan være sikret at jeg slipper problemer med dmz.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt til å skaffe meg noen av Monkey Island spillene (har hørt så mye bra om dem) men etter å ha sett på bilder fra de to første ble det litt for dårlig grafikk for meg. Nummer tre derimot har en slags tegneseriegrafikk som holder seg godt, og jeg lurer på: Må man/burde man ha spilt de to første spillene for å spille nummer tre, eller kan man bare hoppe rett inn i spillet?

Lenke til kommentar

Jeg mente det omvendt :p Droppe 1 og 2, og spille nr. 3

 

Edit: Har lest gjennom plotet til spill 1 og 2 på wikipedia.

 

Enda en edit: Burde jeg prøve å ikke tenke på den elendige grafikken og spille nummer en og to? (Er ganske vanskelig å spille spill med totalt utdatert grafikk hvis du ikke har spilt dem før og har minner.)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...