Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt. Tror du ikke at jeg har gjort det. Jeg fant løsningen selv etter flere måneder med leting. Hvor jeg først spørte her. Svaret ligger i det at ruteren gir en Nat 3 uansett. Nat 2 kan vi ikke få med ruteren vi har, derfor må jeg åpne opp xboxen gjennom DMZ som jeg igjen ikke kan gjøre fordi ruteren ikke har støtte for DMZ på kun en portal. Dermed sitter jeg igjen med at jeg må ha Nat 3 til jeg flytter ut av huset om litt under et år.

Lenke til kommentar
Hva heter det beste programmet for å laste ned torrents?

Det spørs hva du foretrekker. Jeg liker UTorrent best. Jeg vet det ikke er en U.

 

Jeg foretrekker det programmet som gir meg mulighet til å laste ned torrents. Da skal jeg sjekke ut det1 Takk for tipset. Får heller ikke til sånn mju-tegn :p

Lenke til kommentar
Morsomt. Tror du ikke at jeg har gjort det. Jeg fant løsningen selv etter flere måneder med leting. Hvor jeg først spørte her. Svaret ligger i det at ruteren gir en Nat 3 uansett. Nat 2 kan vi ikke få med ruteren vi har, derfor må jeg åpne opp xboxen gjennom DMZ som jeg igjen ikke kan gjøre fordi ruteren ikke har støtte for DMZ på kun en portal. Dermed sitter jeg igjen med at jeg må ha Nat 3 til jeg flytter ut av huset om litt under et år.

 

You already have all the answers :)

Lenke til kommentar

Var det jeg lastet ned Sadfez, lolidude slo deg med lit over en time men takk for svar anyway! Til deg også Vaenas hehe.

 

ser ut som et greit program. har brukt torrents før, men husker ikke hva programmet jeg har på den gamle maskinen heter.

 

Jøss, FRAPS slår inn på g15-skjermen min. Tøft. Dog ubrukelig har jeg en følelse av :p

Lenke til kommentar
Morsomt. Tror du ikke at jeg har gjort det. Jeg fant løsningen selv etter flere måneder med leting. Hvor jeg først spørte her. Svaret ligger i det at ruteren gir en Nat 3 uansett. Nat 2 kan vi ikke få med ruteren vi har, derfor må jeg åpne opp xboxen gjennom DMZ som jeg igjen ikke kan gjøre fordi ruteren ikke har støtte for DMZ på kun en portal. Dermed sitter jeg igjen med at jeg må ha Nat 3 til jeg flytter ut av huset om litt under et år.

Har Xboxen en DeMilititarized Zone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...