Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke med deg Lakus, og for all del kan det jo hende du trenger 120 GB HDD men personlig har jeg aldri hatt bruk for mer enn å lagre et par spill og en og annen demo - noe jeg fikk til med 20 GB HDD.

Og med tanke på hva de koster løse hade jeg heller brukt de pengene på whiskey og horer og resten hadde jeg sløst bort.

Lenke til kommentar

Jeg har nå 500MB ledig på Xboxen min, og jeg har kun innstallert ett spill. Resten er maps, oppdateringer og tilleggspakker til spill. Med tanke på at jeg da ganske ofte putter inn forskjellige spill orker jeg ikke å laste ned forskjellige map-packs og expansions hele tiden.

Lenke til kommentar

Update! Det var visst lønnen fra Juni, og så kommer lønnen fra Juli senere. Da har jeg allerede kjøpt meg Battlefield 1943 til til 360 og skal ut å kjøpe PS3 for å fullføre min "sirkel" av elektronikk (360, PS3, TV, PC og Lyd) nå snart. Kanskje jeg kjøper en Blu-Ray film også bare for å ha gjort det :p

Lenke til kommentar

Det er moro å lage profil i Roccat Kone-menyen! :D

 

Har nå laget et oppsett som starter automatisk når TF 2 starter:

 

Har makroer for melee, spy!, "good work!" samt skal til å legge inn voicechatknapp nå.

 

Og den ene lysraden på musa blir blå, den andre raden blir rød. Roccat-logoen er hvit.

 

1337pr0n

Lenke til kommentar

Sliter litt med å bli vant til grepet på den og det at den er såpass glatt, men blir nok vant til det snart - har tross alt bare brukt den mye i går og i dag.

 

Artig å ha en skikkelig gamingmus - har allltid hatt veldig enkle tastatur og mus i sånne komboløsninger.

Lenke til kommentar

... bare jeg som tolket det veldig annerledes?

 

Jeg vil og ha kone... Hadde jeg bare ikke fått g5 gratis hadde jeg kjøpt kone.....
Sliter litt med å bli vant til grepet på den og det at den er såpass glatt, men blir nok vant til det snart - har tross alt bare brukt den mye i går og i dag. Artig å ha en skikkelig gamingmus - har allltid hatt veldig enkle tastatur og mus i sånne komboløsninger.
Lenke til kommentar

Wii som bråker? Nei huff. Lillesøsteren min har en wii som jeg kjøpte til hun, den bråker aldri den. Hører ikke den engang, og det var så forbløffende at når jeg slo av all lyden på tv'n så bråkte den nesten ikke da heller. Så kan hende noe er gærnt med Wii'n din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...