DagensDag Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Oy noen som er på som har lyst til å spille GoW 2? GT: Dagens Dag Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er vel ingen som gidder nå. Hvis jeg hadde hatt X360 skulle jeg gjerne spilt med deg. Nå har jeg skrevet litt til på Om meg-siden min, on my webzite. Så har jeg lagt til en ''Filer''-boks under hver nedlastning på ''Filer''-siden. Og sist, men ikke minst har jeg blogget. Så nå legger jeg meg. Natta. B) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Klokken 6.? Poor Gormers. Er her nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Laland! http://gamerssight.webs.com/apps/blog/entries/show/1337331 Forferdelig side, dårlig nyhet og han som skrev det burde skamme seg. Forøvrig var det et temmelig leet artikkelnummer. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hater å stå opp. Men nå har jeg jobbet i 1 time så nå er jeg våken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Laland! http://gamerssight.webs.com/apps/blog/entries/show/1337331 Forferdelig side, dårlig nyhet og han som skrev det burde skamme seg. Er det en dårlig nyhet at LBP får demo..? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sangen er elsk. Men bare når Gary Jules synger. Synes han fremfører den på en utrolig kjedelig måte, og stemmen hans synes jeg heller ikke så mye om, men smaken er som baken Når det er sagt tror jeg at Jan Thomas sin Get up and Dance må være det største makkverket jeg noen gang har hørt. Fanthomas-versjonen var jo bedre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Jeg skal hente frokosten min (en halv pizza i kjøleskapet) og se en eller annen film. Ellers venter jeg på at en kompis skal komme og hente bilen sin så jeg kan bli kjørt til butikken. Endret 9. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei god morgen folkens, nå har jeg sovet i 13 timer, skulle stå opp 8 men da våknet jeg ikke. Hva skjer da her? Selv skal jeg en rask innom toan, også skal jeg til ski for å handle litt med en kamerat også skal han få bursdags gave, han hadde bursdag i går. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg ble brutalt vekket klokken 12.20. På tide med litt Cannibal Corpse. Jeg går kun etter de mest episke titlene. Sangen er en bonus. http://open.spotify.com/track/4YIYqPRTZ3KzSwviCetbQi Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Måtte 360en gå under i dag kunne den ikke vente litt <_< Lenke til kommentar
Apno Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Snart får jeg lønning og da skal jeg kjøpe Brawl og Mario Kart til Wii. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) YAY! Jeg kom inn på førstevalget mitt blant skolene Endret 9. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmmm. Når jeg nå sjekket saldoen min hadde jeg visst 7400kr på konto. Om dette er de pengene jeg fikk for å jobbe i ferien har jeg fått 2000kr for lite. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er det en dårlig nyhet at LBP får demo..? Den var dårlig formidlet. Nyheten i seg selv ser jeg bare godt med. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 ... eller at du hadde overtrukket kontoen med kr 2000 før du fikk lønning... ... eller at du også må betale skatt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 ... Jeg hadde - 8kr i går kveld. ... Frikort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå