Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for det! Må snart legge meg nedpå litt, men må prøve å komme meg litt videre i halo wars.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sovet en time i natt, bursdagsmiddag med en kompis og foreldrene hans i dag. jeg må i tillegg inn til mamma en tur og skifte klær og hente p-pilleresepten min. Tjohei! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Bah, istedet for at vi gjør noe i spansk time og lærer, så klager elevene i ett kjør på at vi ikke lærte noe forrige år... Sier "aah vi kan ingen ting bla bla bla", til hver nye dårlige vikarlærer vi har. Så har vi ting fra første år igjen... Kommer sikkert til å stå veldig godt til eventuell eksamen. Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Med vikar i språkfag er det bare å be dem hjelpe dere med noe dere kan. Det er vannvittig liten sjanse for at vikaren deres faktisk er kompetent i faget. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Problemet er at vi har stort sett hatt bare vikarlærere dette året. Den siste ble fast, og vi har latterlig lette prøver^^ Er veldig kjekt så lenge jeg ikke kommer opp i eksamen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Spansk vi har nå, gruppa vår har aldri gjort lekser, så vi har sluttet å få dem for å ikke få et anmerkningshav. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Får en fin tenkemåte^^ I vg2 får vi nesten ikke anmerkninger uansett... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 En penn: je4gkriver med en penn på tastaturet Knokene: jjkerg skri vber merde knopkene pøå taxtaytiurfet Albuene: jkdeffg xskmkijvber mded a<bed nme pølåøp tgyaszstatfgutrfetfr Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hjemme igjen. Jeg har også en inkompetent lærer i fransk, kommer til å gå ut av 10. med 5 i faget uten å kunne noe.. :o Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 En penn: je4gkriver med en penn på tastaturet Knokene: jjkerg skri vber merde knopkene pøå taxtaytiurfet Albuene: jkdeffg xskmkijvber mded a<bed nme pølåøp tgyaszstatfgutrfetfr Nesa: NMJdegh swkifrivfern edene3saq p0å tgast5t6yuret! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) haken: jhnfg azsnjbhdehv nm dvc vgzsxn d b Endret 4. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Øreflippen: 4vg tj Det var faktisk hele setningen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Penis: Jeg skriver med penis på tastaturet. Stålkontroll. B) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Øreflippen: mfeikplkpoi9lukp.p.ooolyiui88uriuuo666,mnghmyretytrtyIPUÅ Auuch, trodde jeg va først ute med den kroppsdelen. :o Tunga: jjjjjjjeg skriver mg gjnvz øø tjastajfdg ddef x maskdf bvkdg. Endret 4. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) øret: h7yr476bv cg432054546576 gikk ikke så bra :/ edit: nesa: jeg skriver med nessa. nesten ^^ Endret 4. mars 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg synest denne Vinterferien er utrolig merkelig. Jeg våknet nettopp og fant meg selv helt alene, Mamma og Pappa er på jobb,den ene søsteren min er på fjellet,den andre i nordhordaland og den tredje hos mormor. Jeg kunne like gjerne ha blitt på hybelen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Penis: Jeg skriver med penis på tastaturet. Stålkontroll. B) Hvis du klarer å treffe èn og èn knapp med penisen din, har du ikke mye stålkontroll.. B) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Hohoho, Buuuuurn Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Laland, jeg tok den ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå