Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da må jeg spørre. Hva er lørdagens lottotall? 8, 17, 13, 3, 7 og 54.2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Vel mamma og pappa er grunnen til at JEG sitter her. Edit: Det er ett tall for lite Laland. You Fail. Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel alkohol er grunnen til at jeg sitter her i dag... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lørdagens lottotall er som følger: 7 12 19 25 26 30 31 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hva, alkohol og spill! Er det ingen andre enn meg her som er unnfanget på vanlig måte? :o Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nei. Jeg ble unnfanget av Hideo Kojima og Squaresoft. Endret 8. juli 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva, alkohol og spill! Er det ingen andre enn meg her som er unnfanget på vanlig måte? :o Joda din pluss det jeg sa er min grunn... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva, alkohol og spill! Er det ingen andre enn meg her som er unnfanget på vanlig måte? :o Joda din pluss det jeg sa er min grunn... Ah! Så en trekant altså. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg ble jo født på vanlig måte av min mor, men det var squaresoft som ga meg sjelen min. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmm da skal jeg gjøre som fulle folk pleier å gjøre nå lysten blir for stor... Gå til sengs God natt alle sammen så ses vi om et par timer før jeg skal på jobb! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 God Natt Nøtte. Og prøv å ikke drøm om alle de forskrudde tingene vi har snakket om i dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror Hideo Kojima er min far, og Tim Schafer er min mor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva? Kalte han deg dum? Buhuu. Var ligger landet der man bøyar bananerna? Jeg tror Hideo Kojima er min far, og Tim Schafer er min mor. Fare for noe lignende her og, men Tim Schafer er kun min stemor. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er bare noe de vil at du skal tro. Egentlig er du bare en veldig avansert datasimulering skapt av et reklamefinansiert firma som planlegger å ta over verden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Så lenge den planen inneholder spill er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Men nå legger jeg meg. Jeg må være opplagt til fisking i morgen. God natt! EDIT: Mine beklagelser til Nøtte for å ha oversett hans melding til meg på Steam! Unnskyld for at jeg ikke svarte deg, ytterst uhøflig. Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) "Hva er den egentlige grunnen til min eksistens?" Noen som kjenner det sitatet igjen? Og det er et vanskelig spørsmål. Edit: Glem det jeg fant ut hvor det var fra. God Natt Shampoo. Og skitt fiske. Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fuck. Jeg gjorde meg klar for å se på Burn After Reading med å bytte fra Jack-kabel til optisk kabel mellom forsterkeren min og PC'en, men det fenget ikke. Når jeg så skulle bytte tilbake til Jack-kabel virket ikke det heller og nå sitter jeg her med en PC jeg ikke får hørt på verken musikk eller sett på film med. Fuckiduddelidu. Windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå