Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du heller ikke linke spotify sangene enn å skrive dem her :) ?

 

@ Vaenas Når jeg blir sint så finner jeg en benkplate/stolpe eller lignende for å slå i! Da slår jeg hard og ikke mer en en gang. (har knust knoklene i handa flere ganger) Men gud så godt det føles i grunn! Legg alt sinne ditt i slaget så føler du deg mye bedre!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Noen som vet om noe som kan hjelpe meg med å få vekk litt sinne? Har så utrolig mye sinne nå.

Skjul
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

eller hvis du har spotify: http://open.spotify.com/track/2uojgRc0b0z5LivFNUrcLJ

Lenke til kommentar
Fikk så veldig lyst til å lage et rollespill her på forumet. Altså der vi lager en historie og spiller en karakter. Husket jeg holdt på med det før, men bare på engelsk. Finner ingen norske sider :(

 

Elsker slikt selv, er en slik tråd på Lekeplassen.

 

Den er vel litt mindre. Tenker på noe større. Der du er nødt til å skrive et par avsnitt. Med karakter utvikling og lignende. Hadde vært moromst å prøve. :)

Lenke til kommentar

Au... Tror jeg finner noe annet jeg. Nei dere har vel aldri hørt om Radiotrick heller, men Mokko har det. Det har seg sånn at finansøren våres lot en av danskene som har blitt med i løpet av året ta over som leder når han og en annen leder trakk seg fordi dem ikke hadde tid lenger. Nå er det sånn at dansken valgte en danske som medleder og planlegger å endre om på oppsettet på den orginale radioen som gikk forsovet ganske bra. Nå går det fra Hattricks topp radio til bunn radio ganske fort. Poenget er at de to danskene skal endre om på alt det alle vi nordmennene mener er riktig. Prøver å få tak i finansøren så vi kan bli kvitt disse danskene nå. For nå holder alle nordmennen å trekke seg, hvis danskene får det slik de vil. Faen så forbannet jeg er. Har lyst til å dra til danmark for å kjøre en stolpe opp i rassen på dem.

Lenke til kommentar

Ja på de forumet jeg var på før så brukte vi alltid "Character sheets" med dette da.

 

Navn:

Alder:

Utseende:

Egenskaper:

Personlighet:

Bakgrunn:

 

Og lignende. Selfølgelig en god historie i tillegg for å få alt i gang! :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...