Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha. Men hvorfor ta av seg t-skjorta? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hehe et skikkelig bitchslap. Edit: Jeg skjønte heller ikke det med skjorta, var det noe de la i skjorta hans? Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kan du vaske blod fra en hvit t-skjorte? @ Villanden Endret 8. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sant nok. Genial bitchslap tho, det skal han ha. Og han var rask med å få av seg skjorta. Laland: Jeg ser at du har tilføyd 2 stk. DDE låter på Challenger Approaching!-lista di? What gives? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Dde er lant i fra pinsomt å høre på! Sett på vinsjan på kaia på et nash og du bader tvert i kvinnfolk! Edit: @ Villanden: han er profesjonell stripper på fritida? (dragqueenstipper?) Endret 8. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk så veldig lyst til å lage et rollespill her på forumet. Altså der vi lager en historie og spiller en karakter. Husket jeg holdt på med det før, men bare på engelsk. Finner ingen norske sider Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nøtte har skjønt det folkens. Er fra Namsos selv, så DDE har en sentimental verdi hos meg. Angående russern så spørs det om han ikke stripper seg gjennom videregående ja. Litt ekstra penger kommer godt med. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kanskje litt hobby slagsmål om penger noe ala fight club med penger i potten. Får en fin skolegang av slikt! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Javisst. Var mye av det i namsos under min oppvekst også. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bodde på verdal en periode og jobbet ved brød og cirkus om du har hørt om dem da... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg hater drugiS. Endret 8. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det var da voldsomt harald... Hva har min hår broder gjort for å få en slik vrede over seg? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kan ikke virkelig hate noe du ikke først har elsket. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bodde på verdal en periode og jobbet ved brød og cirkus om du har hørt om dem da... Kan ikke si jeg har hørt om dem. Har vært lite innom Verdal i løpet av min tid. Prøver å holde meg så langt unna som mulig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Får noe skitt. Så forbannet vi er. Danskene tar over radioen helt, også kommer de med endringer som blokkerer helt for alt det vi nordmennene har gjort. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bodde på verdal en periode og jobbet ved brød og cirkus om du har hørt om dem da... Kan ikke si jeg har hørt om dem. Har vært lite innom Verdal i løpet av min tid. Prøver å holde meg så langt unna som mulig. Ja huff... Damer med volvo blondt hår og adidas joggebukser. Som er alt for lett å sjekke opp. Skjønner ikke at jeg gadd engang. Men det var ei der som er verdens beste dame! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk så veldig lyst til å lage et rollespill her på forumet. Altså der vi lager en historie og spiller en karakter. Husket jeg holdt på med det før, men bare på engelsk. Finner ingen norske sider Elsker slikt selv, er en slik tråd på Lekeplassen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Har man en hvilket som helst bil, så flokker de seg rundt deg som måser rundt en eierløs loff. Et mekka for enkelte, men jeg sier nei ellers takk. RoR: Verdal, Nord-Trøndelag Endret 8. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Så det er der alle Norges løse kvinner holder til. Nå skjønner jeg hvorfor alle trøndere jeg har møtt har vært så muntre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå