Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hallo igjen. Jeg er småfull og har lyst på noe åp gjøre. Det eneste jeg har kommet frem til foeleløpig er å spille hløy musikk, men det fenger liksom ikke Og jeg er tom for røyk. FFFFUUUU! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kos dere og vær glade. Lakus, dette vil du like! http://open.spotify.com/track/6W24bTih6ftqQaFFlbWEf5 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Sr din tyske møkk musikk og høyner med noe fnorsk fancy noe:) http://open.spotify.com/track/56Hpevh8c5OZyDgWP0HSDF Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ser den og høyner med god norsk rock. http://open.spotify.com/track/7advJO72b6UYdzth6n9nLg Setene er myke men hjelmen er alt for tett! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) @iharal3: men... men... jeg var jo ikke på byen i går. Vent var det du som lagde rare lyder på badet til bestemor. :o Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oi var det bestemora di jeg tok? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Argh... Problemer med radioen. Faens dansker prøver å overstyre det vi nordmennene har gjort. Argh... Problemer med radioen. Faens dansker prøver å overstyre det vi nordmennene har gjort. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oi var det bestemora di jeg tok? Håper virkelig ikke det. Og siden bestemor døde for lenge siden er det lite sansynlig. Med mindre du er en "sånn en" også. :o Nå ble jeg redd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fuck that, i got this. (elektronisk musikk) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nei huff nå ble jeg kvalm her... Nei jeg har ikke rørt noen i familien din! Jeg sverger! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da skal jeg spille CSS. Joine? maganus101 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I see you pathetic spotify links... I nuke your base with a bild one! http://open.spotify.com/track/6ImlWizBjHPqhZtPpUBRs2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nøtte knuste dere alle, bare innse det. Dessverre vet jeg såpass om dere at jeg vet dere vil fortsette med Spotify-linker i timesvis. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Uheldigvis... Men men Sånn er voksen livet Lakus! Man blir små irritert over hva disse barna finner på så jeg tenkte: "hey if you can't defeat them, join them". Endret 8. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Beklager Nøtte men Laland ødela meg. Når jeg hørte åpningen og så tittelen på sangen du linket til grøsset jeg over hva i all verden du holder på med. Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Derfor du tester? Hvor mange ganger må jeg si att jeg er lat? Så du poster i So for å få flere stemmer på kua di? Japp. Jeg så en kinesisk actionfilm på TV nå nettopp, den var faktisk gangske spennende. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Nei nei nei! Laland om du ikke slutter med sånn harrasment kommer jeg å: Endret 8. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har sett den 7-8 ganger nå jeg ler så jeg griner! Det er så genialt! Det er ikke knyttneve heller. Det er flathånd så det holder. Det er et episk øyeblikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå