Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oslo i morgen. Woohoo....? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke så godt vær her i oslo da men ellers er det vel "woho". Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men LaKUs har gått tilbake 2 sider. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 ..men det jeg ikke sa, var at jeg fikk med meg en halv eske "festbrød" og to poser med "ferskner" som gikk ut på dato igår. Å jobbe på Meny er leet! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Så nå blir det fest på gården med brød og ikke så ferske ferskner. Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg vill gjerne takke laland for at jeg ble "svartelistet" på bungie.net. Jeg postet denne filmen, men det er bare i 20 dager Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Rider of Reason: Edit: Huh? Svartelistet? Endret 8. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 mmm Fjordland... Så "godt" så enkelt. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Edit: Huh? Svartelistet? Kastet ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Og du skylder på meg? Alt jeg gjorde var å informere deg om videoen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det finnes så mange merkelige og utrolig lite oppfinnsomme navn i det norske språket. Men så har du også de rare navnene som ikke har noe med tingen å gjøre. Snodige greier. Edit: "De sier at Fjordland er så enkelt, men jeg synes det er helt motsatt jeg." Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Og du skylder på meg? Alt jeg gjorde var å informere deg om videoen! Det var alt jeg gjorde også, bare på et annet forum. Edit: gøy og skylde på andre Endret 8. juli 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 På Bungie's forum? Det skriker jo sjakktrekk da. Men nå skal jeg se Miss March! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det finnes så mange merkelige og utrolig lite oppfinnsomme navn i det norske språket. Men så har du også de rare navnene som ikke har noe med tingen å gjøre. Snodige greier. Edit: "De sier at Fjordland er så enkelt, men jeg synes det er helt motsatt jeg." Fant du bildet vi snakket om? =) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bilde? Å ja det ja, nei har ikke vært på hybelen hvor maskinen med bildet står. Har nyere, men de er ikke så like. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Oslo i morgen. Woohoo....? Oslo er woho uansett. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bilde? Å ja det ja, nei har ikke vært på hybelen hvor maskinen med bildet står. Har nyere, men de er ikke så like. Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå