Essem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ikke noe Photoshop på meg, nei. Man skulle nesten tro det, så pen jeg er. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg mente på håret ditt. D'ah! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvilket hår? Hele poenget med bildet er jo at jeg ikke har hår. De få stubbene som er der er mine egne, og ikke Photoshop sine. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 DU MÅTTE GÅ PERSONLIG? HVA??!? Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Sjekk forsiden på Dagbladet :o Edit: Den mest patetiske saken som noen gang har vært på toppen i Dagbladet. Edit 2: Det er likevel imponerende hvordan økonomien er i EvE. Egne banker og seleskaper osv. Endret 8. juli 2009 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nuvel. Zealuu blir ufattelig gretten om han får for lite søvn (i dag våknet jeg av at jeg hadde rullet meg bort på brystet hans, reaksjonen hans var "Hallo?". Det var åpenbart veldig frekt av meg siden han skulle på jobb), så tror ikke en all-nighter er en god idé. Jeg sov. :| Husker iallefall ingenting av det der. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Patetisk? Det er jo tidenes kuleste sak i en norsk avis! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Det er en tydelig indikator på at between MJ, Marwa og Kina har man for tiden lite annet enn agurker (eller MMO-nytt) å skrive om. Hvorfor skal alle lage OS nå, plutselig? Endret 8. juli 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De må jo lage os noe. Hohohoho... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finnes det noen RSS-feed for gamer.no? Jeg har aldri brukt slike feeder før men nå som jeg har det vinduet i Vista tror jeg jammen meg jeg skal gi det en sjanse. http://gamer.no/feed/rss/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Weeeee, sett ferdig fjerde sesong av the wire og er emo som faen. Oh well, tid for Zero Punctuation. edit: nais, enda en doctor who referanse. Endret 8. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Finnes det noen RSS-feed for gamer.no? Jeg har aldri brukt slike feeder før men nå som jeg har det vinduet i Vista tror jeg jammen meg jeg skal gi det en sjanse. http://gamer.no/feed/rss/ Takk skarru ha! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men blir ALDRIG emo av og se the wire! Ser men the wire er man barsk som faen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg må begynne på en ny serie snart, er ferdig med Sopranos innen en ukes tid tipper jeg. Lurer på hvilken serie jeg skal begynne på, har vurdert The Wire. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men blir ALDRIG emo av og se the wire! Ser men the wire er man barsk som faen! "Man blir ALDRI emo av å se the wire! Ser man the wire er man barsk som faen!" C- Very poor, see meeee. Du kommer inn som "jeg hater jævla svarte gangstere", og kommer ut som en pussywipe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Så gangstere som bare er svarte er greit? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kommer inn som en "jeg hater jævla svarte gangstere," og kommer ut som en pussywipe. Fixd. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du kommer inn som en "jeg hater jævla svarte gangstere," og kommer ut som en pussywipe. Fixd. A- Nicely done. Chicken Kebab time. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Deilig å komme hjem fra arbeid, kaste av seg buksa, sitte i sin dritsexy Meny t-skjorte og å se på Zero Punctuation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå