Anonymbruker321 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tenker jeg kan øke kvaliteten på spotifylenker i denne tråden litt: Bon Iver - For Emma spotify:track:2RTAaSdjuoaJflDn3YKlls Laura Marling - Tap at my Window spotify:track:71kdhozqdLvFDK8HXYz3lQ Anais Mitchell - Mockingbird - om du bare hører på en av disse sangene, pass på at det er denne. spotify:track:2B99oCN8etPBzXe4TCC7oB Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Pfft, for det første så kan du legge ut LENKER ikke tekst. For det andre så høyner jeg med Old School Dimmu Borgir:' http://open.spotify.com/track/0YUUg3UsZcBRzBK0IctG2r Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er ikke så god med internett Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jada, det er mye som kan gjøres mellom 20 og 07, Nøtte. Sant det. En av tingene er middag, en annen er Castle, den tredje blir sosialisering med trønderbesøket mitt, og så blir det sengen. Forhåpentligvis skjer det mer før vi sovner, men det er ikke garantert. Var vel mer det siste jeg tenkte på Ingenting er som en real all nighter, der du så vidt får dusja før du kommer deg på jobb da er man sånn god sliten i kroppen!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nuvel. Zealuu blir ufattelig gretten om han får for lite søvn (i dag våknet jeg av at jeg hadde rullet meg bort på brystet hans, reaksjonen hans var "Hallo?". Det var åpenbart veldig frekt av meg siden han skulle på jobb), så tror ikke en all-nighter er en god idé. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hils han å si at han er veldig kjip i såfall! Bare si at du fortjener det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Han kan lese det selv, tror jeg. Marta sover enda. Herlighet til sovehjerte på den jenten. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 God Morgen Endelig kan jeg slappe av etter 11 timer buss i går Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmh. Begynner ikke på jobb før 16. Noen ting å gjøre i mellomtiden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Hmh. Begynner ikke på jobb før 16. Noen ting å gjøre i mellomtiden?Jeg begynner ikke på jobb før 1630. Endret 8. juli 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal jobbe 8 timer i dag og skulle koste på meg 1 og 1/2 liter cole men så hadde rimi faen bare cola light og zero...... Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmh. Begynner ikke på jobb før 16. Noen ting å gjøre i mellomtiden? Du kan jo circlejerke litt mer med iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, det var en ny ting på listen over ting som aldri kommer til å skje. :-/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, det var en ny ting på listen over ting som aldri kommer til å skje. :-/ Står det ogsågå på hendene over en stram line over en høy foss eller lignende? Eller trekant med en annen gutt og jente? Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 God Morgen alle dere forum folks! Hva skjer i deres verden da?Planene for dagen i dag er som følger: - Handle - Spise - Vaske kopper - Kanskje støvsuge om jeg gidder Du skal vel ikke bruke hele dagen på å gjøre fornuftige ting? Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Vel, det var en ny ting på listen over ting som aldri kommer til å skje. :-/ Det er vel en annen tråd på samme underforum som dette som er uenig med deg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tror aldri jeg skrev noe som gikk så langt.. Jeg skrev knapt noe i det hele tatt. iharal3 skrev og sendte meg hele førsteposten Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmh. Begynner ikke på jobb før 16. Noen ting å gjøre i mellomtiden? Du kan jo circlejerke litt mer med iharal3 IT'S ON! (Hva er å circlejerke?) Lenke til kommentar
Apno Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tror det er at dere to napper løkene til hverandre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fremdeles du som postet det i ditt navn og da kan du ikke ha vært helt uenig. Nå skal jeg lage meg Spaghetti a'la Capri til frokost, så det så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå