Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler sykt nostalgi når jeg hører pokemon sangene :p Husker når jeg brukte to uker på å se 385 episoder av pokemon. Tror jeg så rundt 20-30 episoder hver dag :D

Sykt brukte du 10 timer hver dag på det. Jeg har faktisk nettopp sett gjennom alle 600 episoder men det brukte jeg 2 måneder på.

 

Både pokemon og Scooter på samme kveld. Det er mange gode minner. :love:

 

Edit: Og nå Lemon Tree i tillegg, dette blir rent for mye.

E2: Nei nå tror jeg at jeg køyer før minnene tar overhånd. Det ble lite forumering for meg i dag, jaja jeg tar det igjen i morgen.

 

God Natt alle sammen. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Er det mulig å innføre en regel om at spotify linker skal inneholde artist og tittel?

 

Altså "Tom Waits - Jockey full of Bourbon" istedenfor "http:open.spotify.uy4893orh9tol9o>"

Ja! Gjer det så mykje enklare å vurdere om eg faktisk skal åpne linken eller ikkje. 99% blir aldri opna no sidan det ikkje står verken tittel eller artist.

 

And now for something completely different. Då stikker eg til Kvinesdal og Norway Rock! :D

Satsar på at Manowar tar ein alvorsprat med vêrgudane og får det på stell, ser ikkje lovande ut foreløpig :lol:

Lenke til kommentar

Jada, det er mye som kan gjøres mellom 20 og 07, Nøtte. Sant det. En av tingene er middag, en annen er Castle, den tredje blir sosialisering med trønderbesøket mitt, og så blir det sengen. Forhåpentligvis skjer det mer før vi sovner, men det er ikke garantert. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...