Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I Was Made For Loving You(Wig Wam cover) jeg er ikke den største Kiss-fanen, men dette høres ikke bra ut.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva gjør denne i fail-listen? ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha! Beklager hvis noen hører på dette, men det er bare fail i mine ører. Spesielt de første 30 sekundene. Fat Joe-Lean Back. Hvis noen føler seg truffet, skal dere få lov å mobbe meg fordi jeg hører på bråkemusikk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gjett? Landeplage og frustrasjon så lenge jeg kan huske. :-/ Tror jaggu jeg legger meg nå.. Jobb klokken to imorgen. Dere skal få litt kos sånn for å assosiere meg med noe godt, da. Bare fortsett med fail-forslag! I hereby present to you; Lemon Tree by Fool's Garden! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha! Beklager hvis noen hører på dette, men det er bare fail i mine ører. Spesielt de første 30 sekundene. Fat Joe-Lean Back. Hvis noen føler seg truffet, skal dere få lov å mobbe meg fordi jeg hører på bråkemusikk. Need for Speed UnderGround 2. Ringer det noen bjeller? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 http://open.spotify.com/track/5MNXpequ8iYhneHwvwY3yb Denne må på fail listen. Suger så inderlig! Ja! Den stemmen er nesten mer forferdelig enn Linni Meister sin. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Der minnet du meg på noe Laland. Denne er så dårlig! http://open.spotify.com/track/4erFcRVJGtiFo8FDhyAhBK Husker reklamen gav meg migrene, sånn seriøst. Endret 8. juli 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg føler sykt nostalgi når jeg hører pokemon sangene Husker når jeg brukte to uker på å se 385 episoder av pokemon. Tror jeg så rundt 20-30 episoder hver dag Sykt brukte du 10 timer hver dag på det. Jeg har faktisk nettopp sett gjennom alle 600 episoder men det brukte jeg 2 måneder på. http://open.spotify.com/track/4hdnErhtC5Uq5nJaN58H8L Hvor mange minner, mon tro? Både pokemon og Scooter på samme kveld. Det er mange gode minner. Edit: Og nå Lemon Tree i tillegg, dette blir rent for mye. E2: Nei nå tror jeg at jeg køyer før minnene tar overhånd. Det ble lite forumering for meg i dag, jaja jeg tar det igjen i morgen. God Natt alle sammen. Endret 8. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Istedet for å spamme SO. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5760 Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 God morgen forumfolk, hva står på denne ellers så normale onsdagen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg er på telttur. Med PCen. Stod opp for en time siden, har sovet ganske lite i natt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er det mulig å innføre en regel om at spotify linker skal inneholde artist og tittel? Altså "Tom Waits - Jockey full of Bourbon" istedenfor "http:open.spotify.uy4893orh9tol9o>" Ja! Gjer det så mykje enklare å vurdere om eg faktisk skal åpne linken eller ikkje. 99% blir aldri opna no sidan det ikkje står verken tittel eller artist. And now for something completely different. Då stikker eg til Kvinesdal og Norway Rock! Satsar på at Manowar tar ein alvorsprat med vêrgudane og får det på stell, ser ikkje lovande ut foreløpig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ahh.. Jeg våkner opp til å få vite at jeg oike kom inn på bjørnholt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 God Morgen alle dere forum folks! Hva skjer i deres verden da? Planene for dagen i dag er som følger: - Handle - Spise - Vaske kopper - Kanskje støvsuge om jeg gidder Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Storebror er irritert - Zealuu er på jobb - Marta sover. Jeg skal på jobb om fem timer, altså rett før Zealuu kommer hit. x) Å jobbe 0700-1430 og 1630-2000 er upraktisk for kjærestepar. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg våknet til tordenvær kl.9. Var ikke noe annet å gjøre enn å dra ut alt og legge seg igjen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Storebror er irritert - Zealuu er på jobb - Marta sover. Jeg skal på jobb om fem timer, altså rett før Zealuu kommer hit. x)Å jobbe 0700-1430 og 1630-2000 er upraktisk for kjærestepar. Neida masse man kan gjøre mellom 20:00 og 07:00 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg våkner opp til skuff. Det er ingen nye sanger her siden jeg dro! Bare HCG's tråd for å fjerne diksusjonen som døde av seg selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jada, det er mye som kan gjøres mellom 20 og 07, Nøtte. Sant det. En av tingene er middag, en annen er Castle, den tredje blir sosialisering med trønderbesøket mitt, og så blir det sengen. Forhåpentligvis skjer det mer før vi sovner, men det er ikke garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå