Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Gjett hvem som er mørkeredd, ekdtremt angst for mørk skog utenfor hytter, og er på en hytte med masse mørk skog irundt seg? Åfy jeg får syke flashback fra de dullion filmene jeg har sett som kan minne meg på noe som helst. Bare å gå rett ut døra for å tisse er like ille som å se 1 Ubesvart Anrop alene i et gigantisk mørkt hus alene - vel, nesten da. Så nå blir det The Cure til jeg sovner.

Lenke til kommentar

Yeeeaah, straight from the top of my dome! *synge med fullstendig opphengt*

 

Edit: for å kanskje ha noe å snakke om kan jeg vel spørre dere om hvordan dere oppfører dere blant "vanlige" folk. Altså rundt folk som ikke deler den samme interessen for spill og teknologi (jeg går utifra at dere interesserer dere for noe lignende da dere er medlemmer her). Kanskje litt mer presist om dere snakker nærmest forskjellige språk rundt forskjellige mennesker. Snakker dere i samme tonefall og med samme interesse og humør med en datainteressert person som med en som kanskje ikke er det, og hvordan snakker dere med en person som dere ikke har møtt før?

 

Det falt meg nemlig inn at folk forandrer seg veldig i sammenheng med hvem de snakker med og om de har møtt dem før eller ikke. Mange i Norge (med Janteloven and all) er kanskje redde for å skille seg ut i en frykt for at det skal bli sett på som unormalt eller merkelig å ha andre interesser enn andre.

 

Nattestanker :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Ja, man får da håpe at du har de samme meningene både online og offline. Ellers kan jo fort meningene bli litt vektløse. Men hvorvidt det å være imot alle andre instinktivt er noe særlig til innstilling å ha med seg gjennom livet er en helt annen sak. Selv har jeg kanskje gått mot å drite mer i hva folk synes om meg enn før og jeg kan nå lett si at jeg ser på meg selv som en nerd om noen kommenterer at jeg skriver fort på PC eller lignende. Det har jo også gjort at jeg lettere kan ta imot andre mennesker åpne meg litt tidligere.

 

Så nå skal Lakus lete Dr.Phil og si at den innstillingen er noe som avgår med alderen.

Edit: You know, since I'm so old and all.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Ja, man får da håpe at du har de samme meningene både online og offline. Ellers kan jo fort meningene bli litt vektløse.

Jeg sa at jeg var mot folk på samme måte offline og online. Ikke at jeg hadde andre meninger. Hvor prater du tull? Er du en tullemann?

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Men om du f.eks skulle være imot folk på forum og for folk IRL ville det jo vært basert på noen meninger rundt hvorfor folk noen steder er verdt din tillit fremfor andre. Alt har med personlige preferanser og meninge rå gjøre. Det er våre tanker og meninger som definerer oss som person.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å drepe denne setninggen. Det skal jeg gjøre ved å "over-bruke" den. Muhahaha.

 

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Flere enn meg som hater å måtte bli streng med brukere? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Endret av Laland
fjernet sitat av posten over
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...