Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 What you call a bad day, I call it Tuesday. God bedring, mann. Det der høres ikke godt ut. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har spillt TF2 og hengt på comicvine.com i hele dag Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja... tror ikke jeg skal spise noe mer i dag, selvom jeg ikke faktisk har spist noe annet enn en hamburger. Men tror jeg spiller litt jeg ettersom det er det eneste jeg er i form til. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kanskje greit at det ikke skjedde på jobb. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er veldig greit at det skjedde på jobb, sånn det skjedde nå merket jo ingen det engang. Dette er ekstremt flaut, hva jeg forteller på nett assa. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Vel jeg trodde jeg hadde en dårlig dag i dag når sykkel'n min er stjelt fra den felles sykkel boden nede i kjelleren... Men jeg ser jo at andre har det langt værre enn meg ja! Endret 7. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Haha, bæsjet du deg ut? What? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg har hatt en rimelig slapp dag. Hatt besøk siden jeg sto opp og har for det meste spist mat, drukket øl og sett på film i hele dag. Litt gøy å se igjen en kompis og dama hans som jeg ikke har sett på noen uker nå og som vanlig deilig når familien er ute av huset. Ellers har jeg ikke gjort stort annet enn å sløve. Ferie ftw. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Høres ut som akkurat hva man vil gjøre i en ferie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oh, the fucking epicness! Tar forresten tilbake det at de nye høyttalerne hadde litt lavere bass enn subwooferen jeg hadde før. Når jeg først testet med diverse låter og lyder nå så merker jeg at bassen ikke bare er mer fyldig enn det skvipet jeg hadde før, men også mer presist. Om høyttalerne gjør såpass tør jeg ikke tenkte på hva en subwoofer kan gjøre ved samme volum. Dessverre flytter jeg til rekkehus innen 20. juli så jeg tror nok at en sub foreløpig må settes på vent. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg skal fortelle om den værste opplevelsen min noensinne som skjedde i dag. Jeg har vært på jobb, hatt en fin dag, snakket med mange personer, alt har gått helt strålende. Så er det på tide å gå hjem, først må jeg telle opp kasse og ta safedrop, det gikk greit selvom det var uhordelige mengder 50 øringer å telle opp, var nesten 200 tror jeg. Så skrev jeg opp at jeg har jobbet i dag, og betalte for lunsjen. Så går jeg hjemover som vanlig, tiden går ganske raskt og jeg er 100 meter fra døra til huset mitt. Da kjenner jeg en smerte jeg aldri har kjent før fykke gjennom magen min og jeg faller nesten i bakken, deretter sier det "Blæsj!" og buksa var fylt av noe veldig illeluktende og ubehagelig å ha der. Jeg har ikke vært på do og driti på nesten to uker nå, også kom alt ut på engang uten å gi varsel fra seg engang om det. Nå har jeg dusjet og brukt opp flere flasker med dusj såpe for å komme meg rein, også har jeg dusjet på så varmt vann at jeg nesten brant meg. Nå sitter jeg her igjen med smerter i mage regionen som er ubeskrivelige. Hahahahaha. Hvordan er det mulig å gå i to uker uten å drite? Seriøst. xD Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nettopp spilt litt "Trine". Et meget fint og spennende indie-spill. Anbefales. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg og en venn, hadde planlagt at vi skulle spille CSS inatt. Men gjett; strømmen i hele byen deres er uten strøm. >_< Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg og en venn, hadde planlagt at vi skulle spille CSS inatt. Men gjett; strømmen i hele byen deres er uten strøm. >_< Strømmen i hele byen deres er uten strøm? *knis* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lurte litt på den jeg også Strømmen er uten strøm. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Skrivefeil deluxe. Og endelig er strømmen tilbake! Endret 7. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da skal vi spille CSS igjen. B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Pokémon episode 91 på gang. Jeg kan helt ærlig si jeg er drit lei. Men jeg nekter å gi opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har ikke noe i mot SMT men er skuffet over at Tetra bare har 12 stemmer..... Men nå må jeg legge meg. Skal på jobb kl 10 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå