Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg håper han gutten på 8 her blir skikkelig syk eller noe. Hvert 2. Minutt spør han: skal du bli ut? Skal du bli med ut? Svarer jeg nei så sier han 'hvorfor det?'. Svaree jeg 'jeg ligger her og leser, og vil fortsette med det' for gang nr 1000, sier han 'bli med da' et par tusen ganger før han går ut og er sur. Også tar det ikke lang tid før han kommer inn igjen. Arg..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg skal fortelle om den værste opplevelsen min noensinne som skjedde i dag. Jeg har vært på jobb, hatt en fin dag, snakket med mange personer, alt har gått helt strålende. Så er det på tide å gå hjem, først må jeg telle opp kasse og ta safedrop, det gikk greit selvom det var uhordelige mengder 50 øringer å telle opp, var nesten 200 tror jeg. Så skrev jeg opp at jeg har jobbet i dag, og betalte for lunsjen. Så går jeg hjemover som vanlig, tiden går ganske raskt og jeg er 100 meter fra døra til huset mitt. Da kjenner jeg en smerte jeg aldri har kjent før fykke gjennom magen min og jeg faller nesten i bakken, deretter sier det "Blæsj!" og buksa var fylt av noe veldig illeluktende og ubehagelig å ha der. Jeg har ikke vært på do og driti på nesten to uker nå, også kom alt ut på engang uten å gi varsel fra seg engang om det. Nå har jeg dusjet og brukt opp flere flasker med dusj såpe for å komme meg rein, også har jeg dusjet på så varmt vann at jeg nesten brant meg. Nå sitter jeg her igjen med smerter i mage regionen som er ubeskrivelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...