Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Faen, fullt nå Sorry Endret 7. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oh no you didn't! Kick noen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg håper han gutten på 8 her blir skikkelig syk eller noe. Hvert 2. Minutt spør han: skal du bli ut? Skal du bli med ut? Svarer jeg nei så sier han 'hvorfor det?'. Svaree jeg 'jeg ligger her og leser, og vil fortsette med det' for gang nr 1000, sier han 'bli med da' et par tusen ganger før han går ut og er sur. Også tar det ikke lang tid før han kommer inn igjen. Arg.. Endret 7. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Be ham slenge seg i veggen. :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Næø.. Jeg tenker på kontirnuelig avvisning. Da slutter han innen fredag vil jeg tro. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lek gjemsel og la han gjemme seg først da. Gammel klassiker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer med dagen, Ehtram. Du må kose deg så mye som du vil med Laland. Takk for det. Fikk meldig av Laland i natt, det var koselig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk. Har hatt en attenårsdag passende en åtteåring. Familieferie = dyreparken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Koselig og bedre enn ikkeno Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, kjekt var det. Men hva har hendt i forumverden den siste tiden da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Takk for det. Fikk meldig av Laland i natt, det var koselig. Må jo gratulere! Kjedelig at dere havnet i Kristiansand og ikke Kragerø. Hvis dere vil se dyr har vi jo en gård her.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, kjekt var det. Men hva har hendt i forumverden den siste tiden da? Dette: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=5731 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Laland: Ja, kunne godt tenkt meg en tur til kragerø jeg så... Men skal nå en tur til Risør på torsdag, og det er vel ikke så altfor langt unna. iharal3: Jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hmm.. har på følelsen av at denne artikkelen var ment direkte til meg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) hehehe. Men nå forsvinner jeg, håper på å få tilgang igjen når jeg kommer til sverige. hade. Endret 7. juli 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg skal fortelle om den værste opplevelsen min noensinne som skjedde i dag. Jeg har vært på jobb, hatt en fin dag, snakket med mange personer, alt har gått helt strålende. Så er det på tide å gå hjem, først må jeg telle opp kasse og ta safedrop, det gikk greit selvom det var uhordelige mengder 50 øringer å telle opp, var nesten 200 tror jeg. Så skrev jeg opp at jeg har jobbet i dag, og betalte for lunsjen. Så går jeg hjemover som vanlig, tiden går ganske raskt og jeg er 100 meter fra døra til huset mitt. Da kjenner jeg en smerte jeg aldri har kjent før fykke gjennom magen min og jeg faller nesten i bakken, deretter sier det "Blæsj!" og buksa var fylt av noe veldig illeluktende og ubehagelig å ha der. Jeg har ikke vært på do og driti på nesten to uker nå, også kom alt ut på engang uten å gi varsel fra seg engang om det. Nå har jeg dusjet og brukt opp flere flasker med dusj såpe for å komme meg rein, også har jeg dusjet på så varmt vann at jeg nesten brant meg. Nå sitter jeg her igjen med smerter i mage regionen som er ubeskrivelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå