Gormers Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Øsj... Eller, hadde vært kult med fete folk i mc donalds reklamer etc. Må gjøre lekser Må gjøre lekser Må gjøre lekser Kommer ikke tilbake før jeg har gjort lekser Må sove... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Faen så lei jeg er av dette annenhveruke ordningen med mor og far, alt blir misforstått og brukt imot meg. Gidder jeg ikke mer av den jævla ordningen. Edit: Ordningen passa bedre. Endret 3. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Åja, det systemet. Nei, det suger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 1 uke mor, så 1 uke far.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ah. Nei, jeg foretrekker det gode gamle annenhver helg systemet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 ROW ROW FIGHT THE POWAH! Jeg har nå sittet her siden sist jeg postet og lett etter en god Linux bærbar som kan brukes til det meste. Hver gang jeg finner en som ser brukbar ut med tanke på byggekvalitet og forventet levetid er det alltid en eller annen ting i den som får Linux til å sprette rundt som en spedalsk banan. Iallefall de Linux-distroene som er casual nok til at jeg kan bruke dem. Nei. Jeg sparer opp 10k og kjøper meg en Aluminiums MacBook. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er det no' liv her nå, da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, jeg er i dritdårlig humor, og det føles ut som om jeg skal kaste opp. Best jeg går og legger meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Så akkurat episode 12 av 24, og fy faen.. Dette er så sinnsykt spennende! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Klarer ikke se for meg hvor spennende det var pga du prøver deg på en diskusjon.no smiley :o Endret 3. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Da har du 11 episoder igjen da Laland. Hohoho Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Bare jeg som følger TV2's sendinger av 24, og ikke bruker en "snarvei" på nettet? ^_^ Hvor er det dere ser disse seriene deres, da? :rolleyes: Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Laster vel ned da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 God Kveld mine med forumvenner, skjer det noe spennende i kveld? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er det alt? Jeg er mer opplagt enn jeg har vært på lenge Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Var litt vel opplagt jeg og, så jeg gikk berserk på orgelet som står bortgjemt i en halvtime. Nå skal jeg gjøre ferdig lekser Access og databaser. Kommer vel til å sovne da men... Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er faktisk litt for opplagt til å sove jeg også... Blir nok oppe litt til Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 ROW ROW FIGHT THE POWAH! Jeg har nå sittet her siden sist jeg postet og lett etter en god Linux bærbar som kan brukes til det meste. Hver gang jeg finner en som ser brukbar ut med tanke på byggekvalitet og forventet levetid er det alltid en eller annen ting i den som får Linux til å sprette rundt som en spedalsk banan. Iallefall de Linux-distroene som er casual nok til at jeg kan bruke dem. Nei. Jeg sparer opp 10k og kjøper meg en Aluminiums MacBook. Bruk windows. Det er stabilt som et fjell, funker til det meste og har bred støtte. Det er hvis man vet hva man holder på med, så klart. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Stabilt som et fjell vet jeg ikke... Men kan du ikke (lakus) uansett bare installere linux på en eller annen bærbar du har som begynner å gå ut på dato? Istedet for å kjøpe noe for 10k der du helt sikkert ikke får mye for pengene. Endret 4. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå