Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Faen så lei jeg er av dette annenhveruke ordningen med mor og far, alt blir misforstått og brukt imot meg. Gidder jeg ikke mer av den jævla ordningen.

 

Edit: Ordningen passa bedre.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

ROW ROW FIGHT THE POWAH!

 

Jeg har nå sittet her siden sist jeg postet og lett etter en god Linux bærbar som kan brukes til det meste. Hver gang jeg finner en som ser brukbar ut med tanke på byggekvalitet og forventet levetid er det alltid en eller annen ting i den som får Linux til å sprette rundt som en spedalsk banan. Iallefall de Linux-distroene som er casual nok til at jeg kan bruke dem.

 

Nei. Jeg sparer opp 10k og kjøper meg en Aluminiums MacBook.

Lenke til kommentar
ROW ROW FIGHT THE POWAH!

 

Jeg har nå sittet her siden sist jeg postet og lett etter en god Linux bærbar som kan brukes til det meste. Hver gang jeg finner en som ser brukbar ut med tanke på byggekvalitet og forventet levetid er det alltid en eller annen ting i den som får Linux til å sprette rundt som en spedalsk banan. Iallefall de Linux-distroene som er casual nok til at jeg kan bruke dem.

 

Nei. Jeg sparer opp 10k og kjøper meg en Aluminiums MacBook.

Bruk windows. Det er stabilt som et fjell, funker til det meste og har bred støtte. Det er hvis man vet hva man holder på med, så klart. :p
Lenke til kommentar

Stabilt som et fjell vet jeg ikke... Men kan du ikke (lakus) uansett bare installere linux på en eller annen bærbar du har som begynner å gå ut på dato? Istedet for å kjøpe noe for 10k der du helt sikkert ikke får mye for pengene.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...