Essem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det som er kjipt med å være lenge våken er at når man endelig bestemmer seg for å sove, er man så sulten at man må begynne å lage mat. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...t=0&start=0 Du er en legende alright, men jeg er ikke like sikker på om det er av riktige grunner. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Slutt å være wannabe Lakus, HCG! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja bare lakus kan si det -_- LIKE A SOME BOOOOOOOOODEEEE Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Gratulerer med dagen, Ehtram. Du må kose deg så mye som du vil med Laland. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hun har din tillatelse altså? ^_^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Skumle saker dette.. Faktisk så skummelt at jeg legger meg. GOOD NIGHT alle sammen I luv u <3 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 <, men nå legger jeg meg også. God natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lurer på om jeg skal legge meg jeg og. Men først skal jeg ta meg en røyk. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 I dag kommer en ny konsoll i huset.. Wii! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Første uke av sommerferien var jeg syk og lå i sengen, den andre uken var jeg i USA. Som dere sikkert skjønner er dette den første "normale" dagen i sommerferien min, og jeg har allerede klart å ødelegge døgnrytmen. Jeg premierer meg selv med en cookie, og går til sengs. *Gir cookie til drugiS* God natt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nattskiftet over, trøtt og lei som eg var møtte eg låste dører her hjemme..roomien hadde seff glemt å legge ut nøkkel, så da var det på sin plass med ett salig dødsskrik og et kraftig spark i døra. Ble klatring og styring inn vinduet i dag. God natt! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Første mann opp, god morgen. Nå kjører vi til Skien, så vi snakkes om en uke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tannlegetimen var ille, men glad jeg er helt ferdig med rotfylling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå