Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

  • Laland: Jeg skapte han ikke det skal han mor og far ha takken for, men jeg fikk Tor til å ønske Laland som moderator, også ga jeg hans moderator krefter, også ga jeg han muligheten til å gjøre alt det sprøe med fingrene sine. Huff de fingrene skremmer til og med meg.
  • iharal3: Hans far er ikke hans biologiske far, det er jeg, jeg grep inn i sekunder før og erstattet hans fars sperma med mine egne og slik ble hans mor befruktetet med trollet iharal3, han skulle egentlig blitt en jente, men jeg var litt trøtt når jeg utførte denne handlingen. Til han visket jeg at han skulle bli medlem på forumet.

Nr.1: Det var Groven som foreslo Laland som mod. Tor hadde ikke noe med det å gjøre..

Nr.2: Are you... my father? :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Laland: Jeg skapte han ikke det skal han mor og far ha takken for, men jeg fikk Tor til å ønske Laland som moderator, også ga jeg hans moderator krefter, også ga jeg han muligheten til å gjøre alt det sprøe med fingrene sine. Huff de fingrene skremmer til og med meg.
  • iharal3: Hans far er ikke hans biologiske far, det er jeg, jeg grep inn i sekunder før og erstattet hans fars sperma med mine egne og slik ble hans mor befruktetet med trollet iharal3, han skulle egentlig blitt en jente, men jeg var litt trøtt når jeg utførte denne handlingen. Til han visket jeg at han skulle bli medlem på forumet.

Nr.1: Det var Groven som foreslo Laland som mod. Tor hadde ikke noe med det å gjøre..

Nr.2: Are you... my father? :o

 

Tor-Steinar Tangedal. Samme som jeg gjorde når det gjaldt forumet jeg visket i hans ører.

 

Edit: Men ja jeg er faren din. Men trodde du skulle bli jente da. Meningen var at du og Lakus skulel bli sammen...

 

Edit2: Skrev Tors navn feil...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Den dagen jeg blir milliarder skal jeg saksøke ALLE dynetrekk fabrikker som har åpningen på siden. Tullinger og pappskaller er de!!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg sier god natt. Skal opp kl 8 og dra til tannlegen, og deretter til en hytte i Hemsedal uten strøm og innlagt vattn. Jada, du leste riktig.. Uten strøm og innlagt vattn.

Lenke til kommentar

"Ooohh, det er så synd på meg." Prøv å hent vannet ditt fra en brønn mens du håper på at det er nok trykk i dammen til at vannmøllen som driver kornkvernen og turbinen som gir huset ditt strøm hver eneste dag! Du blir bra lei etterhvert. :angry:

 

Edit: Nevermind. Glemte at mamma hadde bursdag (igår) og bakte kake. Kake makes Laland a happy Laland. And it aint no lie.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Sett ferdig Max Manus på det nye anlegget nå og selv om det ikke er noen subwoofer tilkoblet leverte det nok trykk i de riktige øyeblikkene. Kanskje ikke med like dype og presise toner som en subwoofer vil gjøre, men definitivt merkbart. Fikk heller ikke skrudd opp noe særlig volum i kveld pga sovende søsken, så i morgen blir det enda en film med litt mer volum for å høre litt mer ordentlig etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...