ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er spesiell. Jeg har en sticky! Og jeg leder over iharal3 på pollen. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Laland da... Jeg er jo forum guden, jeg er skaperen. Altså jeg skapte ikke forumet men jeg tenkte: "Tor - Skap et nytt forum" Også fløy mine tanker inn i Tors hode så han kunne lage et forum, som dere vet vi guder arbeider i fasonger som ikke lett kan avsløres. Jeg er også grunnen til at du er moderator Laland. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde jeg vært inkludert i den pollen, så hadde jeg fått 100% stemmer! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Uhh.. dere er da ikke like imponerende som iharal3? Det er bare spesielt utvalgte brukere som får sin egen tråd! *Skrive en takketale* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så så, barn. Laland bestemmer hvem som får den neste tråden når han føler for det. Eller når et ubestemt pengebeløp dukker opp i postkassa. Det var Kragerø, ikke sant Laland? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) @Vaenas: Kan du fikse moderatorstatus til meg? Det er alt jeg ønsker av deg, Vaenas. Bortsett fra det-du-vet. Endret 6. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde jeg vært inkludert i den pollen, så hadde jeg fått 100% stemmer! Du hadde ihvertfall fått min stemme. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det har vært en episk kveld! God natt, alle sammen!(Jeg skal ikke legge meg, skal bæsje :|) Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde jeg vært inkludert i den pollen, så hadde jeg fått 100% stemmer! Du hadde ihvertfall fått min stemme. Tusen takk, Fredrik. Dine ord rører mitt hjerte! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Om ikke du klarer det, Vaenas, kanskje Laland kan legge inn et godt ord for meg? :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De som gjør seg fortjent til det, spør pent over Xbox Live OG sender meg et godt skript skal få sin egen forumtråd. If Laland approves. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 God kveld alle i hop. og god natt Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De som gjør seg fortjent til det, spør pent over Xbox Live OG sender meg et godt skript skal få sin egen forumtråd. If Laland approves. Holder på nå, Laland! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De som gjør seg fortjent til det, spør pent over Xbox Live OG sender meg et godt skript skal få sin egen forumtråd. If Laland approves. Holder på nå, Laland! Jeg nominerer hagen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 They're all wannabe's. Nei nå får det være nok iharal3-glorifisering for en kveld. Grandis og film står på agendaen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå legger jeg meg, og i morgen tidlig skal jeg på Telttur fram til søndag. Jeg tar så klart med PCen og skjøteledning, så dere vil fortsatt høre fra meg, om ikke litt mindre. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ok bare for å oppsumere dette. Jeg er forumguden Vaenas, og mine skapelser er dette: Forumet: Jeg visket min tanker inn i Tors hode og slik ble forumet skapt. Laland: Jeg skapte han ikke det skal han mor og far ha takken for, men jeg fikk Tor til å ønske Laland som moderator, også ga jeg hans moderator krefter, også ga jeg han muligheten til å gjøre alt det sprøe med fingrene sine. Huff de fingrene skremmer til og med meg. iharal3: Hans far er ikke hans biologiske far, det er jeg, jeg grep inn i sekunder før og erstattet hans fars sperma med mine egne og slik ble hans mor befruktetet med trollet iharal3, han skulle egentlig blitt en jente, men jeg var litt trøtt når jeg utførte denne handlingen. Til han visket jeg at han skulle bli medlem på forumet. Hotte gamer jenter: Jeg ga gamer jenter det de hadde manglet i så lange stunder, det å være fysisk pene. Dette gjorde jeg for noen år siden, jeg lot antallet hotte gamer jenter være lave så jeg ikke skulle skape ubalanse i universet. Bot systemet i Gears of War 2: Egentlig gjorde de noe feil i bot systemet og derfor måtte jeg tre inn som en levende bot, derfor kan det til tider hende at botene eier ekstremt mye. PS: Det er ikke min feil at ting går så treigt i Geow2 det er epics egen feil. Lakus: Nei jeg befruktet ikke moren hans, men jeg førte hans far og mor sammen. Så masse mer at jeg ikke får listet det opp / Jeg er lat. Endret 6. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå