Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laland da... Jeg er jo forum guden, jeg er skaperen. Altså jeg skapte ikke forumet men jeg tenkte: "Tor - Skap et nytt forum" Også fløy mine tanker inn i Tors hode så han kunne lage et forum, som dere vet vi guder arbeider i fasonger som ikke lett kan avsløres. Jeg er også grunnen til at du er moderator Laland.

Lenke til kommentar

Ok bare for å oppsumere dette. Jeg er forumguden Vaenas, og mine skapelser er dette:

 

  • Forumet: Jeg visket min tanker inn i Tors hode og slik ble forumet skapt.
  • Laland: Jeg skapte han ikke det skal han mor og far ha takken for, men jeg fikk Tor til å ønske Laland som moderator, også ga jeg hans moderator krefter, også ga jeg han muligheten til å gjøre alt det sprøe med fingrene sine. Huff de fingrene skremmer til og med meg.
  • iharal3: Hans far er ikke hans biologiske far, det er jeg, jeg grep inn i sekunder før og erstattet hans fars sperma med mine egne og slik ble hans mor befruktetet med trollet iharal3, han skulle egentlig blitt en jente, men jeg var litt trøtt når jeg utførte denne handlingen. Til han visket jeg at han skulle bli medlem på forumet.
  • Hotte gamer jenter: Jeg ga gamer jenter det de hadde manglet i så lange stunder, det å være fysisk pene. Dette gjorde jeg for noen år siden, jeg lot antallet hotte gamer jenter være lave så jeg ikke skulle skape ubalanse i universet.
  • Bot systemet i Gears of War 2: Egentlig gjorde de noe feil i bot systemet og derfor måtte jeg tre inn som en levende bot, derfor kan det til tider hende at botene eier ekstremt mye. PS: Det er ikke min feil at ting går så treigt i Geow2 det er epics egen feil.
  • Lakus: Nei jeg befruktet ikke moren hans, men jeg førte hans far og mor sammen.
  • Så masse mer at jeg ikke får listet det opp / Jeg er lat.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...