Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo godtfolk! Fles som en litt lang evighet siden jeg var her sist :p

 

Har enda ikke fått nett på den nye pc'en for den finner ikke nettverkskortet mitt - kan noe slikt bli for gammalt eller hva jeg skal si? Har aldri prøvd det på Vista før, kan det være en grunn til at pc'en ikke finner kortet?

 

Eller, jeg tror pc'en finner kortet for får opp beskjed opp Ethernet-drivere når jeg skrur på dataen, men selve programmet jeg bruker for kortet finner ikke nettverkskortet. Trådløst av typen SMC.

 

Nå bruker jeg en eldgammel håpløs bærbar.

Lenke til kommentar

Sånn. Da har jeg fått satt opp høyttalerne, og jeg må si at jeg liker det jeg hører. Mye renere lyd rett og slett. Ikke like mye bass som før, en det skyldes selvfølgelig at jeg frem til klokken 18 i dag hadde en subwoofer. Den passer ikke med nye forsterkeren (billig sub) så jeg må vente litt før jeg får noe dyp bass. Med det sagt så er ikke høyttalerne fremmede med å skyve ut litt dypere toner de heller, men det blir liksom bare trefelling der det skulle vært tordenskyer.

 

Nå skal jeg opp på butikken (ja, jeg endte opp med å montere alt sammen først) og kjøpe pizza, røyk, cola og Max Manus for å feire hele sulamitten. Skal se om jeg får tak i et kamera så jeg kan få postet noen bilder av både anlegget og min nye hårklipp (oh yes, I have done many things today).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hallo godtfolk! Fles som en litt lang evighet siden jeg var her sist :p

 

Har enda ikke fått nett på den nye pc'en for den finner ikke nettverkskortet mitt - kan noe slikt bli for gammalt eller hva jeg skal si? Har aldri prøvd det på Vista før, kan det være en grunn til at pc'en ikke finner kortet?

 

Eller, jeg tror pc'en finner kortet for får opp beskjed opp Ethernet-drivere når jeg skrur på dataen, men selve programmet jeg bruker for kortet finner ikke nettverkskortet. Trådløst av typen SMC.

 

Nå bruker jeg en eldgammel håpløs bærbar.

 

Og jeg har AKKURAT DET SAMME PROBLEMET. Argarg..

Lenke til kommentar
Eller, jeg tror pc'en finner kortet for får opp beskjed opp Ethernet-drivere når jeg skrur på dataen, men selve programmet jeg bruker for kortet finner ikke nettverkskortet. Trådløst av typen SMC.

 

Nokon spesiell grunn til at du vil/må bruke det medfølgande programmet for å konfigurere/bruke det trådlause kortet? Som oftast er desse programma berre treige, rotete og i grunn lite funksjonelle.

 

Vista har innebygd støtte for kortet så lenge det har drivarar. Sjekk Device Manager/Enhetsbehandling om kortet ligg der og at drivaren er installert.

Lenke til kommentar

Da var jeg faktisk hjemme fra Hellas. Fra pent og varmt vær til grått og kalde Norge. Egentlig er jeg litt glad for det. Uheldigvis så ble bagasjen min borte i København på et slags vis, så det var jo en koselig start på hjemreisen. Men men, får håpe den kommer i løpet av noen dager! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...