ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har laget en stor tråd Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Liker hvordan pollen har endt opp sålangt. Den kunne selvfølgelig ikke ende opp anderledes. Hva har skjedd i mitt fravær? :-) Jeg er tilbake! *trommevirvel og fanfare* Endret 6. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Yay! En ridder av en grunn. Har savnet deg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Har savnet dere også. En ridder av en grunn. Og som den ridder i skinnende rustning som jeg er ankommer jeg alltid med stil og jublende fanfarer. Hehe. Endret 6. juli 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fikk meg meg TF2 i dag men hvordan får jeg "de nye våpene" til de forsjellige klassene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Du må fullføre masse achievements. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Så vidt jeg vet så bare dropper det random, eller så får du dem ved å ta achievements edit: sen Endret 6. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva er anti-alising eller hva det heter? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Husker ikke helt hvordan det fungerer, men hvis du skrur det på får du grafikken til å se bedre ut enn den egentlig er. Google er din venn. Endret 6. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har hentet høyttalerne nå. Skal bare åpne den ene fronthøyttaleren før jeg skal på butikken. Vikitg med litt kos. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva er anti-alising eller hva det heter? Just fucking google it. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for din hyggelige hjelpende hånd Benny. Er litt lat med google når jef sitter med en mobil. Takk til Shampoo Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hva er anti-alising eller hva det heter? Kantutjevning. Ligger i ordet. (gir et "mykere" bilde, men krever mye ram av skjermkortet hvis jeg husker riktig). Endret 6. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Takk for din hyggelige hjelpende hånd Benny. Er litt lat med google når jef sitter med en mobil. Takk til Shampoo Anti alising gjør at kantene blir mer "smooth" og ikke så kantete. Edit: damn Endret 6. juli 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for din hyggelige hjelpende hånd Benny. Null stress. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Så vidt jeg vet så bare dropper det random, eller så får du dem ved å ta achievements edit: sen Riktig, de kommer på random, og når du får milestones. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg får ikke mitt D-Link DWL G510 kort til å funke. Har det noe å si om jeg har 64bit Vista? Har innstallert driver rundt 40 gang uten hell. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Rent teknisk sett dobler anti-aliasing antallet polygoner i kantene på meshes. That said, det ønskede og oppnådde resultatet er at ting ser mindre kantete ut, og mer livaktige. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 :o Folk har faktisk stemt på meg i pollen.. overraskende da jeg trodde mangen av dem her inne ikke likte meg fordi jeg ikke har ps3 men bare har xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå