Error Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heisann forumfolk Jeg har vært hos øre-nese-hals lege i Drøbak og fått en nesespray (det var forsåvidt den mest spesielle legen jeg noen gang har møtt. Han var rar.) Hva driver dere med? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Forum mens jeg sitter på flyet, hvor hardcore er ikke det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg skal hjem til kjære Oslo. Edit: nå Må jeg skru av. Endret 6. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Man trenger ikke bil så mye i oslo, men er fortsatt veldig kjekt å ha lappen. Jeg skal ta lappen først og fremt fordi jeg vil ha bil, men også fordi det gir mulig for flere jobber som f.eks service elektrikker, som jeg godt kunne tenke meg å bli. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Heisann forumfolk Jeg har vært hos øre-nese-hals lege i Drøbak og fått en nesespray (det var forsåvidt den mest spesielle legen jeg noen gang har møtt. Han var rar.) Hva driver dere med? I Drøbak? Der var jeg for å få vite at jeg må opperere nesa mi for å kunne bruke den som andre normale personer, må vente i et år da. Også har dem etset vekk noen blod årer i nesa mi. Hvor er det du er fra hen da? Edit: Så det nå... Nesodden ja. Endret 6. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Hei, jeg leder pollen! At jeg slår Amir og Tetra er en ære. Men skjønner ikke helt hva du mener med "ikke-fullt-så-kule". Prøver du å si at Amir, Tetra og jeg ikke er blant eliten når det gjelder kulhet? Endret 6. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Er det lov til å diskutere hamachi her? Endret 6. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Alt kan diskuteres her. Tror jeg. Med mindre det finnes en tråd for emnet allerede. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Er det lov til å diskutere hamachi her? Hamachi er vel ikke ulovlig? Hvis det er programmet du tenker på. Hvis du mente det på den måten.. Endret 6. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå har jeg postet den nye tråden min! Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Imponerende! :o Skal lese gjennom og mest sannsynlig bidra litt etter at jeg har tatt meg en dusj Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hehe, takk for det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Heisann alle sammen! Nå er jeg endelig hjemme og har et stabilt internett igjen. Det ble mye frem og tilbake denne uken selv om det var hyggelig med en tur på hytta. Men det har vært kjipt uten internett, det er først når man ikke har det at man innser hvor avhengig man har blitt av det. Mest har jeg savnet muligheten til å konversere med dere. Og jeg antar dere har savnet meg også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Selvsagt har vi savnet deg! Du er en person det er veldig lett å merke at er borte. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for det. Er alltid like hyggelig å vite at man blir satt pris på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg ombestemte meg og lager ikke et sammendrag, men jeg gir dere et kapitel som er nogenlunde ferdig. Jeg har skrevet det meste av den mens jeg var på hytta. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Liker hvordan pollen har endt opp sålangt. Hva har skjedd i mitt fravær? :-) Endret 6. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå