Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snorre setter standarden som vanlig. Det er rett og slett ikke dyrt i det hele tatt i forhold til bil å kjøre med kollektivtransport. Selvfølgelig dukker det alltids opp noen situasjoner der en skulle ønske en hadde bil, slik som nå, men det tilhører sjeldenheten og stort sett klarer jeg meg fint med buss eller bane. Med det sagt må jeg vel også si at jeg har planer om å både ta lappen og og kjøpe meg bil innen rimelig tid, men det blir på grunn av at jobben vil bli lettere med bil.

Lenke til kommentar
Den dagfn vi når side 10.000 / tråden blir stengt for godt, må vi ha et forumtrefflan der vi leser igjennom tråden.. :p

Min stemme går for at jonas da leser alle postene høyt med forskjellig stemme for hver post uten å bruke samme stemmen om igjen! Pluss at han har forskjellige moves for hver post!

Lenke til kommentar
Her på "landet" er det ikke så mye busser som går. Hver halvtime går det en buss til nermeste by, men av og til så blir det plutselig en time til neste buss. Det virker som det bare kommer buss når det er en sjåfør som gidder. :o

Hos meg går det 3 busser til byen på hverdager, og ingen i helgene. So shut your piehole. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...