Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Okay, jeg vant tilliten til brukerne!<3 Forslag til ny poll? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Er ShampooMacTavish kul? Alternativer: Ja Ja Definitivt Natta. Fortsetter med tråden min i morgen. Endret 5. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 NY POLLZ! Hvem er kulest? iharal3 Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sånn. Ny poll oppe. Skal bli moro å se hva folk stemmer.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 EYH! LALALLALALALALALLALALALAND! JEG VIL VÆRE I POLL FFS! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 I luv you <3 Du trengte ikke forklare hvem jeg er. ALLE vet hvem jeg er! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 NY POLLZ! Hvem er kulest? iharal3 Laland FAILpoll Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 http://www.collegehumor.com/video:1914090 God natt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 iharal3 stemte på seg selv. Hva handler tråden om, Shampoo? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ingen her? Jeg er skuffet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er her. Jeg hunter achievements på L4D. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm.. Jeg faila på den achievementen der man bare skal bruke pistol en runde.. Det var visst ikke lov med molotovs eller bomber heller... Det var en bortkastet time.. <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke sånn at den ikke er bortkasta så lenge du hadde det moro..? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tenkte jeg skulle begynne på Chuck season 1. Er serien bra? jepp den er drit bra! Sesong 2 er enda bedre!!! Sett fire episoder nå. Rimelig bra! ;D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Flott at folket fortsatt er våkne. Så nettopp ''Firetrap'', veldig bra film. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke sånn at den ikke er bortkasta så lenge du hadde det moro..? Spilte med AI, og da er det IKKE gøy. Nå er jeg skikkelig trøtt, så jeg legger meg. Natta. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Last man standing. Lærer: Til i morgen skal dere ha lært dere hvordan man staver banan.Litt senere: Gutt: Hva er den første bokstaven i banan? Far: Å hold kjeft! (han leste avisa.) Gutt: Hva er den andre bokstaven i banan? Mor: Ikke nå lille venn. (hun lagde mat.) Gutt: Hva er den tredje bokstaven i banan? Lillesøster: Lollipop, lollipop! (hun hadde lyst på is.) Gutt: Hva er den siste bokstaven i banan? Lillebror:Na, na, na, na batman! (han så på tv.) Neste dag: Lærer:Er det noen som kan stave banan? Gutt:Å hold kjeft! Lærer:Gå rett opp til rektor med en gang! Gutt:Ikke nå lille venn. Lærer:Hva syns du at du har fortjent ettersom oppførselen din? Gutt:Lollipop, lollipop! Lærer:Hvem tror du at du er?! Gutt: Na, Na, Na, Na, BATMAN! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg vant for denne gang. Natta. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå