Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fordi du skrev samme bokstaver i tall og bokstaver. F.eks "Ta33". Det hadde egentlig blitt 3a33 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fordi du skrev samme bokstaver i tall og bokstaver. F.eks "Ta33". Det hadde egentlig blitt 3a33 Tall. L=3 Tard. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Edit2: 05tt = mitt og s2r5r = skrur? Endret 5. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hei folkens! Endelig hjemme fra hyttetur. Ble ikke noen konsert med alexander rydbak og erik og kriss som jeg egentlig hadde tenkt i helgen. Hallingmarken fristet ikke, så ble heller litt spilling. Så nå er jeg hjemme. Vet at dere har savnet meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sånn. Da var forsterker og 5.0 høyttalersystem bestilt. Kjøper subwoofer iløpet av juli. Ikke det beste, men det er rimelig. (3 like meldinger ftw) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sorry, lillesøster som skrev. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 :rolleyes: Excuses................... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal "ein liten tur" (sitat frå min betre halvdel) på Ikea i morgon. Noko som sjølvsagt er fullstendig sjølvmotseiande. Ikea blir alltid ein alt for lang tur Heldigvis har eg to veker ferie til restitusjon etter Ikea-turen. Og tur til Santorini seinare i sommar er no bestilt. Weee! ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Atsjonas: Var det ikke Lee du likte? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sorry, lillesøster som skrev. Jeg som trodde du måtte ta en telefon. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sorry, lillesøster som skrev. Jeg som trodde du måtte ta en telefon. Nei, hun hadde telefonen, så jeg fikk ikke tatt den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Lurer på om jeg skal holde høyttalerkjøpet hemmelig for mor og stefar helt til de står på rommet mitt. Vil det være verdt det for ansiktsutrykkene deres? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg synes også det. Er ikke skapt for sånn varme jeg. We are the same, you and I. Håper det regner en uke i strekk neste uke (ikke den som kommer imorgen, men den etter det). Da kan jeg spille meg igjennom uka. Me too. Faren min skal til Trondheim imorgen. Han skal dit på en dagstur for noe politisk surr. Ordfører Laland? ^_^ Lakus har enda ikke gitt lyd fra seg om hvilke SGs han vil ha i juli. :<Oh well. Jeg er hjemme, og storebror har masse besøk, og de spiller N4S. N4S? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Lurer på hva mor vil si. Sikkert noe i disse baner; "Åh, hva er ... jaja, akk, vel... du brukte det iallefall ikke på pizza og brus". @HCG: Need for Speed Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Need for Speed tenker jeg. Men, jeg har sittet på 3 forskjellige fly i hele natt. Der gadd jeg ikke sove, så jeg tror jeg har vært våken i sånn cirka 30 timer nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 NFS? Oh shit, det har jeg glemt å bestille. *Legge i handlekurv!* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjøpte meg Need for Speed ProStreet for 99kr for noen måneder siden og jeg skjønner godt hvorfor det ikke kostet mer. Det er døøørganes kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå