kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg var en post fra 31337 også... http://www.innlegg.no/index.php?s=&sho...st&p=134115 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg er tilbake fra hyttetur!!!! Jeg vet at dere har savnet meg. Det er ikke noe poeng i å si i mot det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kommer til å savne tiden du var borte. [/sarkasme]<3 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg har tenkt på deg hver dag, Lalaland So... skjer med folke da lzzm? Og Laland har endret signaturen min.. den eklingen. Endret 5. juli 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Faren min skal til Trondheim imorgen. Han skal dit på en dagstur for noe politisk surr. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Politikk er jo bare mega fett da, Laland! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Come with him, you fool! Tør ikke. Det er så mange rare folk der oppe. Politikk er jo bare mega fett da, Laland! Politikk er fett nok det. Men jeg vet ikke hva dette handler om, så derfor kaller jeg det surr. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tør ikke. Det er så mange rare folk der oppe. Du er redd for de store, stygge trønderne? Dont worry, I'll watch ya back! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Skal bestille forsterker og høyttalere nå, og så skal jeg bestille subben samtidig som jeg bestiller Playstation 3 litt senere i måneden. Why you say? Fordi jeg vil ha litt ekstra å farte med siden det tross alt er ferie. Forhåpentligvis kan jeg hente det innen noen få dager. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, Lakus, den der lo jeg av! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Fikk Déjà vu da jeg sto opp i dag. Følte at dette har jeg gjort før. <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har lyst på nye briller... Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ingen har lyst på briller, Jonas! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Wat? Har du briller? Det har jeg faktisk ikke fått med meg. Og jeg som trodde jeg var en så flink profil-stalker. Briller er FETT! Superman og Sylar har briller. Enough said. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tenk på alle tøffingene som ikke har briller da, Lakus! -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå