Eplefe Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er både smart og røyker. Jeg har aldri påstått at røyk er smart, men det er godt allikevel. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ogdet gir deg en sakte, smertefull og tidlig død. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Kommer vel ann på hva man syns om røyk, har ikke noe med hvor dum man er. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Min far har røyket i over førti år, han har aldri opplevd smerte eller noen sykdom og ligenende. Det er ikke alle som opplever kreft og ligenende som røyker, heller ikke smerte. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Men hva godt har røykingen gjort ham? Han har kastet bort tusenvis av kroner han kunne ha brukt på noe nyttig. Han har en stor sjanse for å få sykdommer. Jeg ser ikke de lyse sidene? Endret 3. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ùbersmart, men jeg røyker alikevel. How you say? Because if Eplefe can, so can I! (Om det hørtes slemt ut eller noe er ikke det meningen. Ble litt usikker) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Han syns vel det er deilig, avslappende og avstressende. Edit: syns du bare har teite argumenter iharal3, at han har kasta bort 1000vis av kroner på røyk, du har vel kasta vekk noen tusen på spill og. Endret 3. mars 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nå er det vel prioriteringer. Og det å røyke er et valg, som resten av oss bare får respektere - selv om det kan plage oss til tider. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg hadde heller valgt penger og et langt liv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nå skal jeg gå å dø litt ^_^ Det høres stabilt ut Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Samme om man dør på en tirsdag istedenfor på en torsdag, er vel ikke noe viktig som skjer på onsdag allikavell. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Men hva om man dør i 2010 i stedet for 2030? Er vel mye som kan skje mellom de årene? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Min far har røyket i over førti år, han har aldri opplevd smerte eller noen sykdom og ligenende. Det er ikke alle som opplever kreft og ligenende som røyker, heller ikke smerte. Men det er ikke grunn nok til å anbefale det, eller kalle det en smart, stryk, ikke-dum ting. På samme måte som det å ta seg en burger ikke er en smart ting, men ikke i like stor grad... Avhenger vel av ting som hvor fet man er, eller om man har røykt 19 pakker i dag allerede. Liksom... Kanskje... Hørte i går at det å være fet i tenårene og oppover er like helseskadelig som å røyke. No er mange nok av befolkingen dekket til at halve norge bare bør sitte på å vente på å dø Faen hvor jævlig kjipt det er at mobilen min er borte! Bruker den til så sinnsykt mange ting! Endret 3. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Men de som velger å røyke bryr seg sikkert når de suger i seg kreftpinnen. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Det var ikke poenget, blir bare for dumt å si at når du røyker vil du snart oppleve smerte og død. I fleste tilfeller er det ikke slik, synes selv røyk er helt teit, men uansett ja skjønner poenget, tror ikke røykere bryr seg om kreft Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 http://allsp.com/l.php?id=e109 Nok en gang har Matt Stone og Trey Parker vist oss veien! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Nå var det liksom en vits det jeg skrev på en måte da. "Om har du lyst på burger?!, du blir fet og dør" etc edit: sier ikke at røyking er en god ide, tvert imot Endret 3. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hmm.. For å være litt drittsekk mot alle de dømmende; sitter ikke vi alle på death-row uansett? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 "er det for lenge til du dør, har du lov til å prøve før" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå