Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Taylor Duffy Hvem sa: "Good God! Your a woman!" og hva het skuespilleren? Nesumar Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Taylor Duffy Hvem sa: "Good God! Your a woman!" og hva het skuespilleren? Nesumar Iron Man Tony Stark ops skuespiller Robert downey jr Endret 5. februar 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg er senteret i helvete, holder en kapital situasjon i Vienna, og jeg er først i hvert vinn. Selv om jeg er usynlig, er jeg synlig midt i elven. Jeg kan nevne tre som er in love med meg og har tree assosiasjoner i vise. Jeg her lenge vært i helvete men enda ligger jeg i graven. Hva er jeg? Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvor har ordet film sin opprinnelse fra? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er senteret i helvete, holder en kapital situasjon i Vienna, og jeg er først i hvert vinn. Selv om jeg er usynlig, er jeg synlig midt i elven. Jeg kan nevne tree som er in love med meg og har tree assosiasjoner i vice. Jeg her lenge vært i helvete men enda ligger jeg i graven. Hva er jeg? Riot Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er senteret i helvete, holder en kapital situasjon i Vienna, og jeg er først i hvert vinn. Selv om jeg er usynlig, er jeg synlig midt i elven. Jeg kan nevne tree som er in love med meg og har tree assosiasjoner i vice. Jeg her lenge vært i helvete men enda ligger jeg i graven. Hva er jeg? Riot Lucifer?? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei. Ikke noe religiøst. faen hadde to skriveleifer: Vice -> Vise og Tree -> Tre. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Nei. Ikke noe religiøst. Det var du som blanda inn helvette!!! *varme?? Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ordet har sin opprinnelse fra den tynne filmen eller hinna på celluloidstrimmelen som bildene ligger på. Copy-paste? Noway :o Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ordet har sin opprinnelse fra den tynne filmen eller hinna på celluloidstrimmelen som bildene ligger på. Copy-paste? Noway :o Nesumar nope fant det på wiki:-) men da i en annen form så jeg lagde spørsmål av det!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Varme er på en MÅTE riktig, men det er ikke annet enn et lite hint Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eeeehm.....så var det riktig eller galt? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Galt. Som sagt, det var mer et hint enn noe annet. ^_^ Kan gjøre et større hint ut av det: Jeg er i starten av varmen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ahh så klart, det gikk litt treigt men først i vinn er jo ved ("v"). rett? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Korrekt, Rider. Åssen klarte du det? Din tur selvsagt. Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Galt. Som sagt, det var mer et hint enn noe annet. ^_^ Kan gjøre et større hint ut av det: Jeg er i starten av varmen. Bare V for F*** Edit: Også var vi litt for sen ja... Edit 2: Leif var på besøk en tur:-) får spandere kaffe på'n så kommer han vel flere ganger skal du se:-) Endret 5. februar 2009 av E87 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) En god del flakss vil jeg tro. denne blir kanskje litt lett men var det første jeg kom på. "That is not for us to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given to us. Hvilken Film? Endret 5. februar 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå