L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er holdbarheten på beefjerkyen Lars? Og oppbevarer du i skap eller kjøleskap? Skal oppbevares i kjøleskap eller fryser frem til det skal spises. Det tåler nok å være fremme en stund, men sånn om ikke det skal spises innenfor rimelig tid så bør det i fryser/kjøleskap. Det er tross alt ingen konserveringsmidler i det når man lager det hjemme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 @Lakus: not really. Godt og høre. JEG ER GLAD FOR DET NYE FORUMET! Wee. Sorry for gledesutbrudd, men det er digg å ha Gamer tilbake Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm, må ihvertfall slå av postcount i små-snakk delen. Da jeg vet er finnes mange iherdige SO folk her ja Birger Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det postcount her?! *Skrive innlegg i hurtig tempo* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke slå av helt ennå da. Håper ikke den funksjonen har tilbakevirkende kraft Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ha holder folka på med i kveld da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har nest flest innlegg på Forum.Gamer.no. Du, da? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sitter og chiller med Farris blanda med saft og skive med gulost og agurk. Den beef greia di så nice ut Lars men kan ikke helt se for meg at det er verd så mange timer av livet mitt foran en ovn. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, her ruller jo det inn meg innlegg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ha holder folka på med i kveld da? Forumhoring! Forøvrig er det film (Hellboy 2) og avslapping. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ha holder folka på med i kveld da? Utforsker det nye forumet. :> Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har nest flest innlegg på Forum.Gamer.no. Du, da? Spiller xbox og tenker at antall innlegg ikke har noe å si Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg horer også på forumet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oh well. Skal teste The Maw strax nuh Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det moderatorer her allerede, eller kan man gjøre hva man vil? ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk aldri innpass i SO eller forumkafeen på diskusjon.no så da skal jeg faen med være med fra starten her Hva skjer gutta? Ikke jeg heller Skal legge meg jeg, sliten etter trening Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har blitt nerd. Sitter og refresher denne tråden på laptopen mens jeg browser resten av forumet på stasjonærPCen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Birger, du ødela min drøm. Jeg ville ha egen Fallout 3-tråd, men akk. Glad for at et nytt forum er oppe ihvertfall! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det moderatorer her allerede, eller kan man gjøre hva man vil? ^_^ Snorre er en av de nye modsa. Birger, du ødela min drøm. Jeg ville ha egen Fallout 3-tråd, men akk. Glad for at et nytt forum er oppe ihvertfall! Beklager, mente ikke å være frekk. Det går greit? Du trenger ikke en skulder å gråte på? Stiller opp jeg.. Birger Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor skriver du birger i hver post egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå