Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stikker innom en liten tur for å gratulere Lakus med dagen. :)

Takk til deg, det var koselig, og takk til alle andre som har sendt hilsener.

 

Har forresten fått 7500kr i dag, to awesome t-skjorter og en awesome shorts. Lakus is happyface. Da kan jeg bestille meg det anlegget jeg har sett på, pluss en subwoofer, i kveld, og en Playstation 3 på den 15. juli. Etter det har jeg da rundt 5000kr igjen og når man regner med jobb i tillegg vil jeg ha nok penger til resten av sommeren. Awesome.

 

Men jeg trenger tips til en subwoofer til maks 2000kr, helst under det og egentlig. Har tenkt til å kjøpe denne forsterkern sammen med disse høyttalerne, og ser nå på denne subwooferen. Det koster 8000kr. Jeg tror det vil holde for min del og det er også mer enn hva jeg opprinnelig hadde tenkt til på bruke (6000kr), men jeg tror jeg blir en glad fugl når det først kommer i hus. Mor ba meg bruke pengene på noe fornuftig, og dette er vel noe av det jeg vil kalle det mest fornuftige jeg hat planlagt å kjøpe på lenge.

Lenke til kommentar

Lakus: Skaff deg en Energy S8.3 (Den jeg har) eller en S10.3

 

Awesome subwoofere med nydelig lyd of dundrende bass. Subwooferen er jo det viktigste i hele anlegget spør du meg! Bruker høyttalere fra 70/80-tallet, og de har nydelig lyd til å være så gamle. Du klarer ikke å spille slike høyttalere i fillebiter uansett hvor mye du prøver. B)

 

Edit: Max 2000,- ? :huh:

Kjøpte min Energy S8.3 for 3500,- ...

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Kjøpte min Energy S8.3 for 3500,- ...

Det er mer enn alle de andre høyttalerne til sammen :p runnen til at jeg ikke vil bruke så mye penger på dette er fordi jeg vet jeg blir fornøyd uansett og fordi jeg ikke trenger noe som spiller fletta av naboene. Jeg trenger bare noe som fungerer skikkelig og som er bra nok for mitt bruk, noe dette herre herre er.

Lenke til kommentar
Stikker innom en liten tur for å gratulere Lakus med dagen. :)

Takk til deg, det var koselig, og takk til alle andre som har sendt hilsener.

 

Har forresten fått 7500kr i dag, to awesome t-skjorter og en awesome shorts. Lakus is happyface. Da kan jeg bestille meg det anlegget jeg har sett på, pluss en subwoofer, i kveld, og en Playstation 3 på den 15. juli. Etter det har jeg da rundt 5000kr igjen og når man regner med jobb i tillegg vil jeg ha nok penger til resten av sommeren. Awesome.

 

Men jeg trenger tips til en subwoofer til maks 2000kr, helst under det og egentlig. Har tenkt til å kjøpe denne forsterkern sammen med disse høyttalerne, og ser nå på denne subwooferen. Det koster 8000kr. Jeg tror det vil holde for min del og det er også mer enn hva jeg opprinnelig hadde tenkt til på bruke (6000kr), men jeg tror jeg blir en glad fugl når det først kommer i hus. Mor ba meg bruke pengene på noe fornuftig, og dette er vel noe av det jeg vil kalle det mest fornuftige jeg hat planlagt å kjøpe på lenge.

 

Spurte en gang en kar jeg kjenner som har jobbet med lyd i 8 år om hva han mente var det beste for pengene blant de litt billigere høytalerene.

 

Han sa da at disse høytalerne uten tvil var det beste kjøpet. Hele hjemmekinoanlegget koster ca. 10.000, men går jo også ann å kjøpe løst.

Endret av Ateuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...