Apno Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) OMFG! Det er riper på trappa mi! Endret 5. juli 2009 av Hagen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 I dag fant jeg min gamle Sony Ericsson K530i-mobil, som jeg hadde mistet i vinter. Etter flere måneder i 1meter-dyp snø, i regn og vind virker den like fint. Nå har jeg jo fått meg en ny, såeh... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Omgomg! Mokko! Hvordan er OpenTTD? Kjedelig? Hvordan liker du grafikken? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har underskudd på søvn, underskudd på næring og hvor i all verden er den hetebølgen dere maser om? Det er 15 grader her. Forresten. Gratulerer med dagen, Lakus. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Den forsvant akkurat i går. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 http://www.facebook.com/ext/share.php?sid=...qh1e&ref=nf ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Stikker innom en liten tur for å gratulere Lakus med dagen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Omgomg! Mokko! Hvordan er OpenTTD? Kjedelig? Hvordan liker du grafikken? Man må ha Transport Tycoon. <_< Stikker innom en liten tur for å gratulere Lakus med dagen. Har du det gøy med Laland (i høyet)? ^_^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 HCG: TTD kan lastes ned fra Abandonia.com. Bare søk etter "Transport Tycoon Deluxe". Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Omgomg! Mokko! Hvordan er OpenTTD? Kjedelig? Hvordan liker du grafikken? JEg driver og knoter med det nå, det er jo morsomt nok selv om jeg ikke har satt meg helt inn i det. Grafikken er jo ikke tipp-topp, men.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kjeder livet av meg. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Kven andre ser på Wimbledon, no? Federer er min favoritt, og Roddick gjorde det ikkje spesielt bra på slutten av set 2, mens Federer var veldig god da. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kjeder livet av meg. Samme her. Er nesten så jeg vurderer å legge meg i senga for å glo i taket. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hva i huleste heite er Wimbledon? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kjeder livet av meg. Samme her. Er nesten så jeg vurderer å legge meg i senga for å glo i taket. Noe sånt hadde vært fint, det samme med å brekke beinet og. Da kveles ihjel endel timer, pluss at jeg slipper en tre-fire dgers fjelltur. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg kjeder livet av meg. Samme her. Er nesten så jeg vurderer å legge meg i senga for å glo i taket. Sjå på Wimbledon. Hva i huleste heite er Wimbledon? Verdas største (?) Grand Slam turnering, Federer og Roddick i finalen i år. Jeg kjeder livet av meg. Samme her. Er nesten så jeg vurderer å legge meg i senga for å glo i taket. Noe sånt hadde vært fint, det samme med å brekke beinet og. Da kveles ihjel endel timer, pluss at jeg slipper en tre-fire dgers fjelltur. Sjå på Wimbledon. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg orker ikke å switche gjenom 50 kanaler, hvilket program går det på? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) NRK1. Endret 5. juli 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå