Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Oh, really? Gleder meg isåfall til å finne ut hva mer det bringer med seg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 sGå på polet du:) Eller dra på byen! Masse moro som skjer på uteplasser for di store:) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Selvfølgelig sier jeg ifra først, Laland. Ringer en halvtime før jeg er fremme, da bør du ha god tid til å komme deg hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg ser det for meg allerede. Jeg holder på å pakke ut de evige juice-kartongene vi alltid for alt for mye av, kjenner det rister i lomma - tar opp telefonen og blir møtt av en glad ShampooMacTavish som sier "Hei, er dette Laland fra Gamer.no forumet? Tenkte bare jeg skulle si jeg akkurat kjørte forbi Sannidal, er i sentrum om en tyve minutts tid!". Win. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger? Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 sGå på polet du:) Eller dra på byen! Masse moro som skjer på uteplasser for di store:) Har planer om en sving innom polet på mandagen, men dessverre er det meldt like mye regn som i dag ut hele uka, så det er begrenset med moro. Ellers er jeg temmelig dritt lei av å dra på byen. Har vært like drittkjedelig hver gang. Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger? Bra det ikke er faste penger da .. Phi, phi, hi. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Den var så tørr at den var moro Lakus! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tenkte akkurat det samme som deg, Nøtte. Bra den ikke var bløt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 sGå på polet du:) Eller dra på byen! Masse moro som skjer på uteplasser for di store:) Har planer om en sving innom polet på mandagen, men dessverre er det meldt like mye regn som i dag ut hele uka, så det er begrenset med moro. Ellers er jeg temmelig dritt lei av å dra på byen. Har vært like drittkjedelig hver gang. Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger? Bra det ikke er faste penger da .. Phi, phi, hi. Jeg er trøtt. Derfor det kom en orddelingsfeil. Jeg tar aldri feil. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Tenkte akkurat det samme som deg, Nøtte. Bra den ikke var bløt. Hehe Tror jeg er overtrøtt i dag og... Endret 5. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det skal du ikke se bort ifra at skjer, Laland. Send nummeret ditt på PM Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Begge konsollene mine bråker litt mer ennå, men de virker! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Litt tragikomisk at du klarte å miste begge konsollene i trappa. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 De ble ikke ødelagt ?! *Tar bort sympati* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 HVordan gikk det med trappa da? Jeg sovna i badekaret, så nå har jeg vondt i nakken.. :/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du vet at det er ikke så lurt å sovne av i badekaret? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Tenkte ikke så særlig på det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Litt forsinket, men jeg håper at du koser deg med OpenTTD, Mokko. Selv om du aldri leser dette... Jeg leser som bare det, jeg! Turplanen vår har endret seg litt.. Vi hadde tenkt å overnatte på hytta på Nesbyen på vei til vestlandet, men på veien opp på fjellet falt plutselig en eksosrør-del av midt under bilen. Den er nå sendt til reprasjon på Gol, og vi måtte bli på hytta en ekstra natt. Nå sitter jeg på buss med trådløst nett på vei til stryn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå