Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser det for meg allerede. Jeg holder på å pakke ut de evige juice-kartongene vi alltid for alt for mye av, kjenner det rister i lomma - tar opp telefonen og blir møtt av en glad ShampooMacTavish som sier "Hei, er dette Laland fra Gamer.no forumet? Tenkte bare jeg skulle si jeg akkurat kjørte forbi Sannidal, er i sentrum om en tyve minutts tid!". Win.

Lenke til kommentar
sGå på polet du:) Eller dra på byen! Masse moro som skjer på uteplasser for di store:)

Har planer om en sving innom polet på mandagen, men dessverre er det meldt like mye regn som i dag ut hele uka, så det er begrenset med moro. Ellers er jeg temmelig dritt lei av å dra på byen. Har vært like drittkjedelig hver gang.

 

Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger?

Bra det ikke er faste penger da .. Phi, phi, hi.

Lenke til kommentar
sGå på polet du:) Eller dra på byen! Masse moro som skjer på uteplasser for di store:)

Har planer om en sving innom polet på mandagen, men dessverre er det meldt like mye regn som i dag ut hele uka, så det er begrenset med moro. Ellers er jeg temmelig dritt lei av å dra på byen. Har vært like drittkjedelig hver gang.

 

Hva om han skal kidnappe deg å kreve løse penger?

Bra det ikke er faste penger da .. Phi, phi, hi.

Jeg er trøtt. Derfor det kom en orddelingsfeil. Jeg tar aldri feil.

Lenke til kommentar
Litt forsinket, men jeg håper at du koser deg med OpenTTD, Mokko. :)

 

Selv om du aldri leser dette...

 

Jeg leser som bare det, jeg! ;)

Turplanen vår har endret seg litt.. Vi hadde tenkt å overnatte på hytta på Nesbyen på vei til vestlandet, men på veien opp på fjellet falt plutselig en eksosrør-del av midt under bilen. Den er nå sendt til reprasjon på Gol, og vi måtte bli på hytta en ekstra natt. Nå sitter jeg på buss med trådløst nett på vei til stryn! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...