Lakus Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Da har jeg fått bursdagssang og skal sette meg til å spille Prototype. Dagens nedovertur kommer i det at en skikkelig deilig jente drev å strippet for meg på webcam (bursdag you know, hø, hø, hø) idèt familien kommer inn for å synge. Jeg hører dem tross alt på en mils avstand, så jeg fikk dekket til, men det er bare så jævla typisk. Hvorfor akkurat da liksom? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 God morgen, og gratulerer med dagen, Lakus! Laland, hvor på Kragerø bor du? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 God morgen alle sammen. Da var jeg tilbake fra to dager med lan (kjempe gøy forresten), og hundrevis med gratulasjoner til deg LAKUS. 3x hurra for Lakus: Hipp, hipp hurra Hipp, Hipp Hurra Hipp, Hipp Hurra! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Skjul Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra!Hipp, hipp, hurra! Endret 5. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Laland, hvor på Kragerø bor du? Sier "Rørvik" deg noe? http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=58....011362&z=17 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Playstation 3 til 2995 kr. Bror min kjøpte PS3 for 2499kr på den nye Lefdal butikken i Kr. Sand. Dette var åpningsdagen og det sto kø utenfor fortsatt etter 3 timer siden åpningen :o Men det var mange PS3 igjen og vi fikk kjøpt den utrolig billig Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 God Morgen Stod opp før 10 minutter siden. Skulle ikke sove så lenge jaja Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Rørvik sier meg mye. Jeg har røtter fra Kragerø, jeg. Tippoldemor bodde i Bjørneveien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg har noen røtter fra skogen og Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Rørvik sier meg mye. Jeg har røtter fra Kragerø, jeg. Tippoldemor bodde i Bjørneveien. Det er såpass! Vel, jeg bor i Rørvikveien. Første huset til høyre for veien hvis du kommer fra Skonnertveien og skal inn mot byen. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg klarte og miste min Playstation 3 og Xbox 360 ned trappen i sta, de er helt ødelagte! Skulle på et konsoll lan, skulle bare bære de til bilen, men så mistet jeg de! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Den er grei, får se om jeg stikker innom når jeg er i Kragerø Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Tja, da burde du koordinere med meg først. Jobber en god del på Meny for tiden - litt skeptisk til at en "jeg har møtt på internett" skal sitte her å vente på meg! Endret 5. juli 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg klarte og miste min Playstation 3 og Xbox 360 ned trappen i sta, de er helt ødelagte! Skulle på et konsoll lan, skulle bare bære de til bilen, men så mistet jeg de! Herregud. Begge samtidig også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Bare jeg som fryder meg over andres ulykke? Mohahaha. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Gjett hvem som er født i 1997. B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Du er voksen nå Lakus. Slike ting følger med voksendommen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå