Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hva er det som har skjedd nå med Marthe siden hun er borte og folk savner henne, og Laland venter på at hun skal komme til traktoren hans. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Hun er på campingferie! Hun er borte i to uker og blir 18 på tirsdag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ah... Det som skjer ja, også skal hun campe ved traktoren din eller noe sånt da? Men uansett jeg får vel vurdere å ty mer til pennen: http://www.googlefight.com/index.php?lang=...amp;word2=sword Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Er nå det jeg håper på. Forøvrig er det en campingplass ikke langt unna som det er en reell sjanse for at de drar til. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Åh, forresten; Nå mangler jeg bare et par hundre før jeg har tjent 3500,- på 1,5 måned! Nikon D60 og filserver nærmer seg. B) Jeg er 15 og jeg tjener 4560 denne månden. Jobber bare lørdager og onsdag, torsdag, fredag en uke Da tar jeg ikke med at jeg får ekstra i timen 12 av de timene pga at det er etter lørdag kl 3. Elsker jobben min Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Du er nå en backstabber, da. ^_^ Sier takk for meg nå - må få noe ut av dagen imorgen også! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Er nå det jeg håper på. Forøvrig er det en campingplass ikke langt unna som det er en reell sjanse for at de drar til. Jaja da blir det vel sånn da. Men Laland du får da holde dine lange fingre unna da, er ikke alle som liker slike^^ Beviset på at Xbox eier playstation: http://www.googlefight.com/index.php?lang=...;word2=Xbox+360 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Pøh, alle elsker mine fingre. De som tror de ikke gjør det har bare ikke møtt dem. De lager skikkelig fine lyder Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Joda folk liker fingrene dine de, men de er litt skumle også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg følger heretter backstabber's eksempel. Helt til han dolker meg i ryggen. God natt! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg følger heretter backstabber's eksempel. Helt til han dolker meg i ryggen. God natt! Jeg står opp fra søvnen og dollker dine dårlige navn vitser! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg skal også legge meg, men jeg skal ikke komme med noen fantastisk dårlige vitser først. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Woot!(noen som tar punen?) Lakus kommer ikke med vitser fordi han er voksen nå. Flinke Lakus skal kjøpe sprit til Laland på forumtreff. Da blir det ihvertfall god natt! (beklager, men gullkornene strømmer på!) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Ah... Det som skjer ja, også skal hun campe ved traktoren din eller noe sånt da? Men uansett jeg får vel vurdere å ty mer til pennen: http://www.googlefight.com/index.php?lang=...amp;word2=sword http://www.pointlesssites.com/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg våkner opp til 3 pm, så gøy. Men jeg mistenker at alle inneholder masing om em beta... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Sa noen THE GAME? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Der tapte jeg igjen, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå