Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan Playstation 3 ta imot lyd og bilde ifra flere forskjellige kilder og spre de ut til fem høyttalere og en skjerm? I didn't think so. Og jeg har ikke lyst til å bruke opp alle pengene med en gang siden det er ferie å greier, men frykt ikke; jeg skal kjøpe Playstation 3 før ferien er omme. Såpass har jeg lovet.

 

Trodde du mente at du hadde 3500 etter høytalerene, dermed kom jeg med PS3-prisen. ;)

Lenke til kommentar
Trodde du mente at du hadde 3500 etter høytalerene, dermed kom jeg med PS3-prisen. ;)

Har det, men vil ha noe å bruke til andre ting også frem til jeg har nok penger til å kunne kjøpe Playstation 3 og ha mer til overs.

 

Sweeet! håper det går i orden for meg også raskest mulig. Syns du kan gi meg et vink om hvordan lyden er når du har fått det up and running! Den 1000-lappen kan nok fort gå bort til kabler, møbelknotter o.l. hvis du ikke har det fra før? Følger jo ikke med, hvis jeg ikke tar feil?

Stefaren min er lydtekniker (hadde ansvaret for en del konserter i Spektrum, deler av Lillehammer OL osv før han ble lærer på Romerike Folkehøgskole. Så vet dere det også) så han har en haug med kabler liggende her hjemme. Når det kommer til spikes (knotter under høyttalerne) så skal jeg se an litt. Tror det vil holde med bare noen enkle gummiknotter under.

Lenke til kommentar

Blir støy på onsdag. Vi skal ha et møte om fortsettelsen til radioen (Radiotrick), men nå har fiansøren bestemt seg for å la en danske styre radioen, har ikke noe i mot at en danske styrer, men at nestlederen også kommer til å være en danske, når det var vi nordmennene som startet dette opp, liker vi ikke helt. Men har selv søkt for å bli nestleder.

Lenke til kommentar

......................,-'´ . . . _,,,,,';:-,................

....................,-(c\ \`;-=´,_,-~-, \`...............

..................,/ . . .¯'\, º ,/.'-~°,' .¯`'-,.........

................../ . . . . . .¯,_ ~--~',, . . .'\...........

.................| . . . . . . . . ¯¨¨¨¨¯,/ . . . .| .........

.................| . . . . . . . , . . . .`'-, . . . |..........

................/\ . . . . . . .-,,,-'~-~' . . . '|..........

.............,/'`\,`'-, . . . . . . . . . . . . . . /\..........

 

Randomness i awesome!

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...