Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Hva faen! Så nettopp en trailer for Final Fantasy 14... Hva skjer her da. 13 har jo ikke kommet ut enda. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg får 150/kr timen for å male låve i sommer Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Help me guys i am gone wild! Kan noen komme å slå meg i hode så jeg kan sove? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Åh, forresten; Nå mangler jeg bare et par hundre før jeg har tjent 3500,- på 1,5 måned! Nikon D60 og filserver nærmer seg. B) Jeg har tjent 4200 på 2 dager... Jeg er 14 år gammel. Pøh, da jeg var 14 tjente jeg 9k på 14 timer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Ikke ta all selvtilliten fra meg nå da.. Da gidder jeg ikke å henge her mer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 @ Nøtte D: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Hva faen! Så nettopp en trailer for Final Fantasy 14... Hva skjer her da. 13 har jo ikke kommet ut enda. FF14 er et online spill, kommer i 2012-2013. Ble vist på E3. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Da jeg var 14 tjente jeg 93000 på 3 dager. Nei ærlig talt tjente jeg rundt 1000 kr i måndten... dårligste betalte jobben noensinne. Tjente nesten 20000 på neste jobb jeg hadde på 3 uker. Hva faen! Så nettopp en trailer for Final Fantasy 14... Hva skjer her da. 13 har jo ikke kommet ut enda. FF14 er et online spill, kommer i 2012-2013. Ble vist på E3. Det vet jeg. Men det som sjokkerte meg var at jeg ikke var klar over dette før nå, FF er en stor del av livet mitt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Fixed. Takk. Funka dårlig for meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Da jeg var ny i Oslo så prøvde jeg å selge kroppen min til damene i karl johann, men det viste seg ta jeg gikk i stort tap når jeg måtte til legen mellom hver nye kunde... Også viser det seg at vi begge to hadde samme formålet med turen. Så vi tapte begge på det! <_< Så nå er jeg i transplantasjons kø for ny penis... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Er det faktisk folk som er villig til å gi fra seg penisen sin til deg? Eller skal du ta fra sånne gamle råtne lik? Eller kanskje du tar tak i en person og chopper den av før han rekker å legge merke til det? Men uansett for en bra bror jeg har, han truer meg med å slå meg hvis jeg ikke kjøper worms med gamerpoints han har kjøper til meg så jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Sunt. Yey. Dynavoice F-6 EX 5.0 høyytalerpakke og en Yahama RX-V365 koster meg rett under 6000kr. Det er ikke verdens beste forsterker, og de er ikke verdens beste høyttalere, men de er mye bedre enn det jeg har nå og de gir meg 3000kr å leke med frem til jeg får tjent opp til en Playstation 3. Og med tanke på at iPhone 3GS kommer i slutten av Juli så betyr det at jeg vil bli en glad fyr i denne ferien. Sunt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 zzZzZZZzZz.... Sovner i stolen her.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Har du bestilt :o ? *Misunne* Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Dere er visst lagd av penger, dere. Legger meg nå. Det er nesten vondt å holde øynene oppe. God natt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Sunt. Yey. Dynavoice F-6 EX 5.0 høyytalerpakke og en Yahama RX-V365 koster meg rett under 6000kr. Det er ikke verdens beste forsterker, og de er ikke verdens beste høyttalere, men de er mye bedre enn det jeg har nå og de gir meg 3000kr å leke med frem til jeg får tjent opp til en Playstation 3. Og med tanke på at iPhone 3GS kommer i slutten av Juli så betyr det at jeg vil bli en glad fyr i denne ferien. Sunt. Playstation 3 til 2995 kr. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Nei, jeg får ikke lønn før den 15. juli så jeg har ikke bestilt enda, men det er iallefall bestemt. Sparer en tusenlapp på å hente selv også, noe jeg ikke hadde tenkt over tidligere, så er litt fornøyd med en tusenlapp ekstra. Tenkte på å bruke den tusenlappen på å kjøpe en hakket hvassere forsterker, men den holder greit til det jeg skal bruke den til og om jeg i fremtiden vil oppdatere anlegget kjøper jeg nok nytt av alt uansett. Teeeenkte jeg skulle bestille den 10ende eller noe slik at det er klart til å hentes den 15ende. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Folk jobber her Benny noen 8 timer og oppover, der i blant meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Playstation 3 til 2995 kr. Kan Playstation 3 ta imot lyd og bilde ifra flere forskjellige kilder og spre de ut til fem høyttalere og en skjerm? I didn't think so. Og jeg har ikke lyst til å bruke opp alle pengene med en gang siden det er ferie å greier, men frykt ikke; jeg skal kjøpe Playstation 3 før ferien er omme. Såpass har jeg lovet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå