Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, glemte USA...Lousy states that won't share all they're money with Norway! [^_^] ironi er vanskelig på nett Men shit la gå: Hvilke penger skal dem dele med? De har jo lånt penger veggimellom! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Og mykje av pengane dei har lånt, er av Noreg, og pengane dei låner av oss brukar dei på å kjøpe olje av oss Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg tenker du blir glad ved hver månedslønn Nøtte (Jeg hadde egentlig quotet innlegget ditt på forrige side, men den "brilliante" nettsurfingen på iphone ødela) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 da har jeg lest igjennom Lakus sin profil. En ting må jeg bare si: "om jeg noen gang vurderer å bli homo, skifte kjønn,Lakus blir bifil og deler dame med meg eller om han skulle skifte kjønn så skal jeg finne fyren og sjekke han opp Dette er bare ment som et stort komplemang! Profilen din er nesten perfekt! Butt ut kjønn med hunkjønn og smell på et fint bilde så er jeg lurt! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Lukter jeg reklame? Har Lakus bestukket deg for å høyne profilvisningene sine? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Time for bedtime. See what i did there? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Du skrev "time" to ganger lizm, Jonas. Og du skrev "I" med liten "i"... o_O Endret 4. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Nei tid for mer Duck Tales. Har fått theme sangen på hjernene nå Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Lukter jeg reklame? Har Lakus bestukket deg for å høyne profilvisningene sine? I grunn ikke! Har aldri vært noe særlig til profil besøker. Oppdaga Lakus sin nå nettopp! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Omg, gratulerer med dagen, Lakuspakus! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 His name is Lakus. LakusPakus is only for use on PSN, Twitter and other random websites! Call him that again or else Laland will ban you. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 da har jeg lest igjennom Lakus sin profil. En ting må jeg bare si:"om jeg noen gang vurderer å bli homo, skifte kjønn,Lakus blir bifil og deler dame med meg eller om han skulle skifte kjønn så skal jeg finne fyren og sjekke han opp Dette er bare ment som et stort komplemang! Profilen din er nesten perfekt! Butt ut kjønn med hunkjønn og smell på et fint bilde så er jeg lurt! Stilig og forseggjort. Profilen altså. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 His name is Lakus. LakusPakus is only for use on PSN, Twitter and other random websites! Call him that again or else Laland will ban you. "Kall ham det igjen ellers så vil Laland banne deg"? Wait.. wat? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Siden når fikk HCG moderator støtte i ryggen for slike uttalelser? Jeg synes i det minste at forholdet jeg og laland har burde gjør slik at jeg og får en slik status! Endret 4. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Det HCG sier er at Benny må kalle Lakus for LakusPakus èn gang til, hvis ikke banner jeg ham. Ingen av dere kan påvirke meg i den grad da, når sant skal sies. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Det HCG sier er at Benny må kalle Lakus for LakusPakus èn gang til, hvis ikke banner jeg ham. Ingen av dere kan påvirke meg i den grad da, når sant skal sies. Hvis vi tar deg på moralen da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Da er det en helt annen historie. Men det er ingen som tar meg på moralen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Da er det bare å akseptere det. Legger meg i håp om å bli bedre. God natt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Det HCG sier er at Benny må kalle Lakus for LakusPakus èn gang til, hvis ikke banner jeg ham. Ingen av dere kan påvirke meg i den grad da, når sant skal sies. Så du sier at forholdet vårt ikke har noen betydning for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå