Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Skjul
Våkna opp med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen. Første jeg tenkte var "hva faen har jeg gjort nå". Ettersom alle spor etter minner og intrykk fra kvelden før var borte, var det ikke vanskelig å fantasere om hva svarte jeg dreiv med.

Når jeg så meg rundt merka jeg at skoene mine sto under senga, og at buksa å jakka mi var borte. Drit nå i det tenkte jeg og reiste meg opp for å gå på do. Jeg rusla stusselig avgårde, med en slags "gammel mann" gå-stil der jeg skabbet avgårde i bare bokseren og med ett intravenøs-stativ i hånda.

Jeg finner igjen de manglende klærne mine i ett skap sidenav sengen, og finner også mobilen min. Der har jeg fått noe vilt med ubesvarte anrop og meldinger. Den første meldingen jeg så sto det noe slik "Din alkis. Du kommer til å få bot å greier da. Du spytta på politiet og alle ambulansefolka". *Shit!*

Resten av meldingene var bare sånne "ring meg" meldinger osv.
Så jeg måtte jo bare vente på at en sykepleier skulel komme, og håpa på at hun skulle være heit! Men selvfølgelig var hun ikke det ... Hun fortalte meg at jeg hadde vært på legevakta to ganger, i glattcella i noen timer, og på sykehuset. Alt på en kveld. Fikk låne en telefon og ringte straks til de jeg var med dagen før.

Historien startet tydeligvis noe som dette:
Jeg, etter å ha drukket en del hjemmebrent, setter meg inn på et rom hvor det ikke er noen. "Selvfølgelig" begynner jeg å spy og greier, eneste problemet er at jeg ligger på ryggen, med munnen rett opp. Jeg ble kvalt av mitt eget spy, deiliiig. En kompis hører at jeg er jævelig, kommer inn å snur meg.

Neste jeg fikk høre var at de hadde skaffet ambulanse, og at de hadde stripsa meg fast til en rullestol for å få meg ned trappene (dette er i toppetasjen på en blokk). Vel nede lemper de meg inn i Ambulansen, og jeg begynner å banne og skrike "Fuck you" i god gammeldags amerikansk stil. Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!"

Vel fremme på Legevakta blir Lakus sinna å sparker og spytter etter alt og alle. Politiet blir tilkalt og jeg bli kasta på glattcella i en time eller to før de kjører meg tilbake på legevakta når de ser hvor jævelig jeg egentlig er.

Så var det inn igjen på legevakta, og blir derfra sendt rett inn i tha hozpital itzelf. Hjertet mitt hadde hatt noen problemer i løpet av natten sa de, pga ekstreme menger alkohol i blodet *opps*

Etter alt dette våkner jeg med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen.


Stakkars. :-/ Endret av HCG
skjulte sitat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å herregud.. Ladykillers var mildt sagt en helt for jævlig dårlig film..

WTF? Den er jo genial! Desuten så du ikke originalen, så du har ingen rett til å si det.

 

Oja, så jeg får heller ikke lov til å mene at King Kong som ble laget av Peter Jackson suger fordi jeg ikke har sett den gamle? Eller at Bionic Commando spillet som kom ut iår er kult fordi jeg ikke har prøvd Bionic Commando på SNES?

Ja? Desuten så suger ikke remaken av Lady Killers, King Kong og Bionic Commando. Selvom originalene er best.

 

Var det ikke du som piratkopierte når ting kom tregt til Norge, Lakus?

Hva er galt med det? Det kommer jo på TV uansett.

 

Hvor sa jeg at det var galt?

Meh, gikk bare utifra att du syntes det, siden du er mot piratkopiering.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Å herregud.. Ladykillers var mildt sagt en helt for jævlig dårlig film..

WTF? Den er jo genial! Desuten så du ikke originalen, så du har ingen rett til å si det.

 

Oja, så jeg får heller ikke lov til å mene at King Kong som ble laget av Peter Jackson suger fordi jeg ikke har sett den gamle? Eller at Bionic Commando spillet som kom ut iår er kult fordi jeg ikke har prøvd Bionic Commando på SNES?

Ja? Desuten så suger ikke remaken av Lady Killers, King Kong og Bionic Commando. Selvom originalene er best.

Du svarte med ingen mening.

Lenke til kommentar
Jeg er 20 år om 20 minutter :D

Hmm velkommen til de voksenes verden Lakus! B) B)

Det er en sann Ære å skulle ta i mot en så flott og ung sjel inn i vårt rike, blandt de allmektige voksne som bestemmer over barna! Måtte dagen bringe hell og lykke! Kanskje et sykehusbesøk eller to hadde vært flott?

;)

Hei fikk fri i morra!

det er godt! 17 timer på fredag og 13 timer i dag da er det godt å ha fri i morra mandag og tirsdag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...