- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Står bare Dirty Harry, så det er sikkert nr. 1. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Fett. Men har alle filmene så kan se den en annen gang! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Buhuuuu. Jeg må vente helt til September for mer Heroes Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Noen med iTunes som kan spandere 99cents på meg? Er en sang jeg har veldig lyst på. :3 Du kan få en internettkos i retur. Hvis man i det heletatt har mulighet til å sende det man laster ned derfra da.. Edit: Jeg kan sikkert overføre penger til deg også, hvis det er ønskelig. Endret 4. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Hvorfor ikke bare bryte loven!? *ninjafjes* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Buhuuuu. Jeg må vente helt til September for mer Heroes Buhuu, stakkars bubbs får deng i sesong 4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Ok, dewds. Jeg drar hjem nå. Snakkes i Norge. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 God tur hjem til fedrelandet! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Den var stilig, HCG ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Buhuuuu. Jeg må vente helt til September for mer Heroes Buhuu, stakkars bubbs får deng i sesong 4 Bubbs er awesome... okey. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Var det ikke du som piratkopierte når ting kom tregt til Norge, Lakus? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 *Står ved siden av Shampoo.* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Buhuuuu. Jeg må vente helt til September for mer Heroes Buhuu, stakkars bubbs får deng i sesong 4 Bubbs er awesome... okey. Carl..., not so much (hvis du husker hva som skjedde). Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Buhu må vente ukjent tid på mer heroes. Heroes er en av verdens beste serier. Når jeg tenker på det har jeg sett for lite the wire og top gear. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Drømmen min om Wii ble knust da jeg fant ut at No More Heroes versjonen du får i norge har pixie-dust! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 BTW: Nå i sommer sendes the wire så jon stewart og tilslutt battlestar galakcika på nrk 3 på kvelden. Lages det fortsatt BG episoder? Mener og huske og ha sett sesong avslutning. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Elsker Nettby-vitser. Ole tok søstra si i å vise puppene på webcamera.Søstera: Nei, Ole, ikke si det til pappa!! Ole: Greit, hvis du viser puppene dine til meg Søstra: Greit det så viste hu puppene sine til broren. Søstera ble tatt av Ole igjen. Søstrea: Nei Ole, please ikke si det til pappa!! Ole: Greit, men da skal du runke meg Søstera: Okei.. så runka hun ham. Søstera ble tatt en gang til. Søstera: Ole .. Du må ikke si det til pappa .. ! Ole: Greit, men da skal du pule meg Søstera: OK Så pulte de, og Ole sa: Du er SÅ mye bedre enn mamma! Søstera: Det sier pappa også ! :-D Endret 4. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Var det ikke du som piratkopierte når ting kom tregt til Norge, Lakus? Hjelper ikke det når sesong 4 av Heroes ikke kommer på TV i USA før i September Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Var det ikke du som piratkopierte når ting kom tregt til Norge, Lakus? Hva er galt med det? Det kommer jo på TV uansett. Drømmen min om Wii ble knust da jeg fant ut at No More Heroes versjonen du får i norge har pixie-dust! Modde den, kjør homebrew eller kjøp utenlandsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 Å herregud.. Ladykillers var mildt sagt en helt for jævlig dårlig film.. WTF? Den er jo genial! Desuten så du ikke originalen, så du har ingen rett til å si det. Oja, så jeg får heller ikke lov til å mene at King Kong som ble laget av Peter Jackson suger fordi jeg ikke har sett den gamle? Eller at Bionic Commando spillet som kom ut iår er kult fordi jeg ikke har prøvd Bionic Commando på SNES? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå