kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Shampoo: Vi får se. Endret 4. juli 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Lurer på hvordan syk jeg egentlig er. Det startet med hoven hals og problemer med å svelge, så rennende nese og nå er jeg veldig tungpustet. Hvert åndedrag er et slit. Hadde noe av det samme selv, var ikke så tungpustet da. Jeg lå i sengen i en uke, feberen forsvant da jeg fikk antibiotika, men jeg har hatt vondt i halsen i to uker nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Vi har allerede "sett". Det er flere som spiller CS:S enn L4D i dag. Og snart kommer L4D2 ut, da har allerede L4D (1) gått ut på dato. Eller i det minste mistet veldig mange spillere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Alle skal høre på denne.http://open.spotify.com/track/0F1ihuRe5y3VaTtdhmmrPx Den passer egentlig ganske fint til SO. ^_^ Selv om tråden til tider minner mer om the circle fra That 70's show. Men vi har ikke hasj. Damn. Hvem skaffer det til oss? Er hjemme fra båten nå, om dere ikke merket det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem spurte om jeg har CSS? Det har jeg. Men jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 CSS er meh.. L4D er teh sex! L4D går man fort lei, CS:S har holdt seg i nesten fem år. Word. Hvem spurte om jeg har CSS? Det har jeg. Men jeg liker det ikke. I did. Why? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det er for stivt og kjedelig. Spiller du mot noen som vet hvordan de skal utnytte hver minste del av baner og våpen, så er det rett og slett ikke moro. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg synest det er kjekkest med venner. Men, Shampoo, har ikke du alle konsollene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har aldri, aldri, aldri likt CSS, kanskje av grunnen som Laland den Store nevner, eller fordi det er løp og skyt - som jeg virkelig ikke er fan av. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg synest det er kjekkest med venner. Men, Shampoo, har ikke du alle konsollene? Jeg har alle fra denne generasjonen, ja. Jeg liker CS:S. FPS er ikke favorittsjangeren min, men CS:S er spesielt. Det handler 98% om ferdigheter (2% flaks), og når man kan en bane inn og ut handler det om å lese motstanderen og være taktisk. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det bare meg som har blitt skadet av sola i det siste? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvis jeg husker riktig så ble Al Capone det og Mulig jeg husker feil da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Jeg synest det er kjekkest med venner. Men, Shampoo, har ikke du alle konsollene?Jeg har alle fra denne generasjonen, ja. Og du er vel United-fan? Da må du skaffe denne. Endret 4. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er det bare meg som har blitt skadet av sola i det siste? Nei, solbrent på begge bena. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Å herregud.. Ladykillers var mildt sagt en helt for jævlig dårlig film.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Å herregud.. Ladykillers var mildt sagt en helt for jævlig dårlig film.. WTF? Den er jo genial! Desuten så du ikke originalen, så du har ingen rett til å si det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Oh shit...det er Dirty Harry på TVNorge! C'ya! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå